Hvilken type mor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Spunk-vb

Beskrivelserne er godt nok lidt ensidige, og man ser jo heller ikke sig selv helt objektivt, men leg med alligevel :) http://fpn.dk/liv/article1820217.ece Den jeg kommer nærmest er nok multi-task mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Og jeg må helt klart være en 'skjult-potentiale-mor.....blandet med en ´prof-mor' :)

Anmeld

20. oktober 2010

Kirle-vb

Tja jeg er nok en blanding af Pippimoren, Skjult potentiale og multitask også selvom det lyder lidt søgt med tre valg ;)

Anmeld

20. oktober 2010

Louise-vb

Burde der ikke stå : Multi-task mor: = Bibi.. Griner.... Krævende og mode bevist..

Anmeld

20. oktober 2010

Fuzzbox-vb

Jeg kan ikke helt hitte ud af, om jeg er en pippi-mor eller en Yo-Mama B) Men når jeg læser dem igennem, så ser de meget ens ud ;) Dog tror jeg at jeg kommer til at fremhæve den sidste linie i Yo-mama mest.... Og sikkert meget mod min vilje :laugh: '... og hun udsteder så godt som aldrig krav!' :silly:

Anmeld

23. oktober 2010

Signe1704-vb

Jeg tror jeg er en blanding mellem Yo-mama, pippi- mor og prof-mor. Reglerne herhjemme er det helt klart mest manden der går op i. Jeg synes det er vigtigere at vi hygger os end alle de regler - om det så er at sidde på køkkengulvet og spise selvom det sviner mere end at sidde ved bordet eller om det er at spise slik lige før et måltid (engang i mellem) eller noget helt andet. Derudover har jeg, til min egen store overraskelse, opdaget hvor sjovt det kan være at arbejde efter min sidste barsel er sluttet. Jeg frygtede ellers at skulle tilbage, men efter jeg har fået lederstillingen i køkkenet, er der en helt anden tilfredsstillelse ved at gå på arbejde - jeg er nu ved at tage et lederkursus også og er faktisk først nu ved at få gang i en slags karriere. Og det er en ret fed følelse ;)

Anmeld

23. oktober 2010

Frede-vb

Jeg er det, der kommer tættest på en multi-task-mor, selv om jeg dog ikke vil betragte lærerjobbet som en decideret karriere.

Anmeld

23. oktober 2010

Lotte1976-vb

Jeg er vist en prof-mor. Men jeg har ofte dårlig samvittighed over, at jeg bruger så meget tid på mit arbejde! Jeg forsøger at kompensere for det i weekenden, hvor jeg bruger meget tid sammen med min datter. Jeg går i skole 2 aftner om ugen, så derfor skal jeg også bruge lidt tid på lektier - som jeg fx. burde gøre nu i stedet for at være på nettet :blush:

Anmeld

23. oktober 2010

Polyp-vb

Jeg er vist et miks af genstart- og prof-mor, nu hvor knægten er gammel nok til at være alene om aftenen og ikke skal hentes på klokkeslæt nogen steder. Men jeg har ikke dårlig samvittighed - har bestemt kompenseret på 'karrierens' bekostning, da far var syg og døde - så nu er det min tur...med måde - og sidder stadig med til næsten alle kampe og rigtig mange træninger etc

Anmeld

24. oktober 2010

Caidas-vb

Spunk skrev:
Beskrivelserne er godt nok lidt ensidige, og man ser jo heller ikke sig selv helt objektivt, men leg med alligevel :) http://fpn.dk/liv/article1820217.ece Den jeg kommer nærmest er nok multi-task mor.
Øhh hvad er der galt i bare at være MOR. Synes ingen passer bare 50%, men har lidt fra alle typer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.