Hjemmeside analyse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

EmiliasMor-vb

Jeg har fået i dansk, til opgave at lave en hjemmeside analye til på fredag.. :( Men jeg er helt blank!!! Hvordan får man lige startet på sådan en? Jeg vil godt, tilstå at jeg ikke har været i skole, mens alt dette er blevet gennem gået, så jeg føler mig lidt lost... :/ piv... Nogen der kan give mig et spark? Har faktisk overvejet, at tag voresbørn.dk som 'min' hjemmeside, men synes bare den virker så uoverskueligt... haha :blush:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Kirle-vb

Vælg en side du har noget at sige om derfor åbenbart ikke vb.dk ;) Du skal kunne svare på følgende : - hvad tror du at budskabet med hjemmesiden er? - er designet overskueligt? - er det nyheder, debat, koncept? - spiller farvevalget ind? osv osv osv :) Bare skriv din mening men opdel hjemmesiden i små områder, beskriv disse og konkluder til sidst om hjemmesiden har betydning for brandets succes eller ej :D :D håber det hjalp:)

Anmeld

18. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Tja, voresbørn.dk er jo en ret kompleks hjemmeside, så medmindre du skal foretage en større gennemgang, vil jeg da også anbefale en mere simpel side. Du kan jo f.eks. vælge en børnehaves hjemmeside, der tit er bygget op med en klassisk topmenu og en venstremenu. Formålet kan jo så enten være at servicere forældrene eller være et udstillingsvindue, for at få nybagte forældre til at vælge institutionen. Så er det bare at vurdere om det lykkedes eller ej og begrunde hvorfor ;) God fornøjelse - analyse af hjemmesider er det fedeste :klap:

Anmeld

18. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

For pokker da Kirle - hvor var du henne, da jeg skrev opgaver :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

19. oktober 2010

EmiliasMor-vb

1000 TAK! ;) Det kunne helt sikkert bruges... B)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.