Døgnrytme uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

kongster-vb

Jeg har været oppe siden kl 6.45 men er stadig ikke kommet ud af døren. Den lille er hos farmor og den store er taget afsted med faderen. Så her sidder jeg og drikker kaffe endnu. Med fleksible mødetider er det vist godt jeg til daglig har børn som skal afsted i skole, for ellers ville jeg altid møde kl 10 tror jeg. Og så bliver det bare så sent før jeg har fri. Jeg tror manden ville leve det meste af sit liv om natten, hvis der ikke var børn der skulle op. Det gør han nærmest i forvejen, hvilket betyder massivt søvnunderskud. Når ungerne er på ferie og vi går på arbejde møder han altid sent og er rigtig sent hjemme. Det lover faktisk ikke godt for fremtiden, når det kun er os to gamle der bor her. Gad vide om jeg nogensinde får ham at se i dagslys så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Soap-vb

Uha det ku jo være du fik et chok når du så ham i dagens lys igen :laugh: :laugh: Jeg er selv rigtig god til at tage det lidt for roligt om morgenen og mine unger har også arvet det gen så det skal nok blive spændende når det pludseligt er dem alle som skal være i skole til kl 8

Anmeld

18. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja jeg kunne også sagtens få vendt dag og nat, hvis jeg ikke havde børn :dry: I dag hvor det er første dag i ferien, er vi egentlig slet ikke kommet i gang... Har godtnok fået lavet rimeligt meget, sorteret og vasket 4 store poser tøj til sønnike (lånetøj), ryddet ud i det der er for småt. Gjort rent, og fixet et stoppet toilet - og selvfølgelig masser af små pauser og hyggestunder. Men det var først 17.30 jeg kom ud af nattøjet - fordi jeg blev overmandet af dovenskab, og kørte på Mac D :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

18. oktober 2010

Happymummy-vb

Tell me about it :laugh: Har kun barn hver anden uge, og efter dimission og efterfølgende arbejdsløshed er det da ved at gå helt galt i de uger, jeg ikke har min søn... Har altid været B-menneske, men vil nu hellere op om morgenen og 'få noget ud af dagen', selv når det bare indebærer at sidde m en kop the, radio, avis/internet til langt ud på eftermiddagen... Men på det seneste har jeg fået svært ved at smide mig selv i seng, når jeg ikke SKAL op tidligt næste morgen...

Anmeld

19. oktober 2010

Spunk-vb

Det lyder præcis som herhjemme. Jeg kommer også tit lidt senere ud af døren end jeg havde tænkt mig og manden sidder gerne oppe hel natten og går i seng ved daggry.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.