Vanens magt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Sofie82-vb

Sidder her og griner lidt :laugh: :laugh: :laugh: Hos os er det som hos mange andre børnefamilier fast tradition med Disneyshow fredag aften. Denne fredag aften er da heller ingen undtagelse. Det kører lystigt derudaf på tv´et lige nu. Problemet er så bare, at vores ældste ikke er hjemme, den yngste lagt i seng og den mellemste er faldet i søvn på sofaen allerede inden programmet gik igang......... Og hvem sidder troligt og ser det? Det gør min mand og han kan faktisk ikke fordrage det program :laugh: :laugh: :laugh: Vanens magt siger jeg bare...... Det er fredag og ergo skal der ses Disney. Gad vide hvornår han begynder at råbe efter slikskålen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Kirle-vb

Camilla skrev:
Sidder her og griner lidt :laugh: :laugh: :laugh: Hos os er det som hos mange andre børnefamilier fast tradition med Disneyshow fredag aften. Denne fredag aften er da heller ingen undtagelse. Det kører lystigt derudaf på tv´et lige nu. Problemet er så bare, at vores ældste ikke er hjemme, den yngste lagt i seng og den mellemste er faldet i søvn på sofaen allerede inden programmet gik igang......... Og hvem sidder troligt og ser det? Det gør min mand og han kan faktisk ikke fordrage det program :laugh: :laugh: :laugh: Vanens magt siger jeg bare...... Det er fredag og ergo skal der ses Disney. Gad vide hvornår han begynder at råbe efter slikskålen?
Hæhæh dejlig historie :) :) :) :D :D :D

Anmeld

15. oktober 2010

MetteNB-vb

GGG - kan lige se fredags-scenariet for mig....... Her ser begge banditter Disney og faderen sover.... - og moderen sidder v computeren......

Anmeld

15. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Et yndigt syn :laugh: :dry: Men kender det godt...

Anmeld

16. oktober 2010

MIKMAR-vb

Jeps, kender godt scenen, men vores den store gider ikke Disney mere, så nu sidder den mindste i vores seng og ser det, for den store ser noget andet på sit værelse, før i tiden sad de sammen, det så ellers så hyggeligt ud. Har forøvrigt lagt mærke til, at der er vildt mange på FB når der er Disney Show :) Forældrenes fritime. Kender faktisk nogen, som spiser børnene af så de kan nå Disney og så selv spier og hygger imens ungerne er optaget af tegnefilm.

Anmeld

16. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

:laugh: Ja, den var go'!!

Anmeld

16. oktober 2010

Happymummy-vb

Øøøh - og jeg sidder så lige her en lørdag helt alene og ser 'Pingvinerne fra Madagascar' - som jeg ellers plejer at undgå, da jeg AFSKYR konge-lemuren!! :huh: :huh:

Anmeld

16. oktober 2010

Sofie82-vb

ABC skrev:
Øøøh - og jeg sidder så lige her en lørdag helt alene og ser 'Pingvinerne fra Madagascar' - som jeg ellers plejer at undgå, da jeg AFSKYR konge-lemuren!! :huh: :huh:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

16. oktober 2010

Pia74-vb

Heh, blev han så ikke hermed afsløret som en fan :lol:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.