Arrrige og temperamentsfulde piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.518 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Caidas-vb

Det er ingen hemmelighed at jeg har 2 døtre emd temperament. Den ene dag da Freja var på tur i børnehaven, lavede hun og en af drengene en 'sit-down' demonstration. De nægtede simpelthen at gå videre. Gruppen gik så videre til det aftalte sted, hvor de dog kunne holde øje med dem. Der gik et par minutter før de hellere måtte rejse sig. Forleden dag var Luise godt gal på mig, hun ville ikke have hjælp til tøjet, men ville heller ikke gøre det selv. Jeg prøver at tage blusen over hendes hoved, og hun råber NEEEJ. Jeg kom til at grine og sagde 'jeg elsker dig altså'. Hun råber i samme tone 'JEG ELSKER KUN FAR' Jeg sagde'nå ok, jeg elsker dig alligevel' Hun råber ' NEJ JEG ELSKER KUUN FAR' Da jeg så går, hyler hun op og siger at jeg skal hjælpe hende. Jeg ved at det er af frustration og nok ikke bunder så dybt, for efter få minutter kommer hun ind og krammer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Signe1704-vb

Puha og så to af slagsen på en gang :P Min datter er kun 3 år men hun kunne have gjort det samme. Der er noget med de piger og temperamentet :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

15. oktober 2010

als-vb

ja hvad er der med de piger og det der lidt hidsige temperament. Sådan er tøsen også herhjemme. Hun kan sidde der på gulvet og hamre benene i gulvet af arrigskab. Desværre er vi pt inde i en periode hvor hun slår når hun bliver sur. Heldigvis er hun ikke ret stor og det gør ikke ondt. Men det er bare ikke okay. Så jo lige pt en periode med et par time outs.

Anmeld

15. oktober 2010

Soap-vb

2 drenge + 1 pige på 3,5 år og hun har temperament for hvad der svare til 50 af mine drenge , puuuhaaa hvor er drenge bar så meget nemmere :laugh:

Anmeld

15. oktober 2010

MetteNB-vb

Synes nu godt nok, at mit yngste barn også kan vise sit temperamant........ og det er altså en dreng ;0) Kan dog godt høre, at det måske alligevel ikke er så slemt........ men han har i hvert fald mere af slagsen end storebror...... - som jeg dog tidligere har sagt det modsatte i forhold til..... men tiderne ændrer sig! ;)

Anmeld

15. oktober 2010

Happymummy-vb

Tja, jeg synes da også, at der er noget jeg kan genkende i min dreng. Det var nok mest da han var 1½-2½ år, hvor det skete lidt oftere, at man ikke forstod, hvad han sagde og ville og frustrationerne derfor steg til ½-1 times lange hysterisk skrigen og sparken-anfald... Men nu han kan finde på at komme med truslen '...så vil jeg ALDRIG MERE komme hjem til dig, mor!' ...

Anmeld

15. oktober 2010

Caidas-vb

Kan så høre at vi alligevel har det meget let. Deres 'tilfælde' varer aldrig længere en 5-10 min. Og heldigvis har de (knock,knock,knock) endnu ikke flippet ud på gulvet i supermarkedet.

Anmeld

15. oktober 2010

NikiFin-vb

Det samme sker også her. Bare det er hele tiden og ikke kun en gang imellem. De gode nyheder er at man ikke dør af det. I det mindste ikke jeg :lol:

Anmeld

18. oktober 2010

ma08-vb

Caidas skrev:
Og heldigvis har de (knock,knock,knock) endnu ikke flippet ud på gulvet i supermarkedet.
Ja dér har jeg så været tæt på i dag :blink: Datteren på knap 2 år lavede ½ flitsbue og udstødte høje gutturale lyde som om jeg var ved at kvæle hende (rørte hende overhovedet ikke), da hun ikke lige kunne få sin vilje - så var det vupti op på armen og UD :angry: Heldigvis var vi allerede på vej ud, så jeg slap da i det mindste for at efterlade en fyldt indkøbsvogn. Og heldigvis har hun aldrig gjort sådan noget før, så jeg (knock,knock,knock) håber virkelig, det var en engangsforestilling :laugh:

Anmeld

9. november 2010

Fuzzbox-vb

Leas temperament er ualmindelig godt. Jeg oplever ofte den, hvor hun smider sig på gulvet i supermarkedet ;) De første 10 gange fik jeg store svedperler, og lavede søer indtil vi kom ud, men nu er jeg pænt kold, og lader hende rode rundt på gulvet indtil at hun er færdig, så vi kan komme videre :laugh: Senest igår lavede hun stort postyr i Rema, hvor jeg stod i den anden ende af butikken, og kunne hører larm, og høje råb fra hende! Der havde hun taget en bøtte slik, og var på vej til kassen, mens hun skubbede ale væk, for nu skulle hun igennem og betale - og da ingen føjede hende, gik hun helt amok :lol:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.