Hm, man skal i hvert fald tænke på, at der er stor forskel på hvordan folk bruger facebook. Jeg kender mange, som er i forhold/gift, som ikke reklamerer med det. Der står heller ikke på min side, at jeg er single - de som kender mig nært nok, ved det jo godt, de som ikke er tætte nok vedkommer det sådan set ikke. Det er ikke et dating-site.
Jeg kunne sagtens blive facebook-venner med en ekskæreste bare for nysgerrighedens skyld - hvad laver han nu, hvordan har han det, er han blevet skaldet ( :laugh: ), uden at det har det mindste at gøre med interesse ud over, at man kendte hinanden engang.
Jo, han kunne godt have fortalt dig det, men måske var det netop ikke så vigtigt, som at fortælle om jeres fælles bekendt? '
Hvis du ved, at han har sagt nej tak til mange venneanmodninger på facebook, så synes jeg, at det er lidt underligt, at han vælger at være ven med hende - men hvis han er en, som takker ja til enhver nok så perifer person, som anmoder (eller selv har søgt på alle han kender), så er det ikke nødvendigvis så alvorligt.
Men jeg kender udmærket jalousien over gamle spøgelser - der er ikke andet for, end at snakke med ham og gøre det klart, at selvom han evt ikke synes, der er noget at tale om - eller bare ikke vil, så er det vigtigt for dig.
Anmeld