Hadeopgaver og overspring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Kirle-vb

Praktiske ting såsom breve der skal svares på, skat, osv det klarer jeg helst med det samme. Men opvask(selvom vi har opvaskemaskine), hænge tøjet op på loftet eller lægge tøjet på plads DET gider jeg ikke! Jeg kan godt have det med opgaver og projekter ogs men så er det som regel fordi jeg ikke er helt tilfreds med det som jeg skal skrive så det går som regel alligevel :) Ansøgninger som jeg sidder med nu, er ca. half half, nogle ryger ud som smør på tungen andre sidder jeg og glor dumt på længe for der sker noget. De sidste er som regel så også dem jeg ikke helt kan stå inde for ;) Overspringshandlinger er for mig forbundet lidt med at der er noget som ikke føles rigtigt... At det som regel SKAL gøres uanset hvad er så noget andet :D :D :D :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

als-vb

uh uh uh ja det er desværre nogle gange mit mellemnavn. Af akkurat samme årsag til at alle mine regninger til tilmeldt BS så er jeg sikker på de ikke havner i en træls bunke. Og hvis der så kommer en regning der ikke er på bs så kan der så alt for lang tid før jeg får dem betalt. Men HADER mest af alt at gøre rent. Er sku mere spændende at sove....er god til at overtale kæresten til en middagslur i stedet for at gøre rent (og det SKAL jo gøres...) Og pga denne tråd er jeg kommet i tanke om jeg vidst nok har noget restgæld fra skat der skal betales...lort og lagkage. (apropo bandeord)

Anmeld

13. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

På det personlige plan springer jeg så også over hvor gærdet er lavest. Og er SUPER GO' til at lade være med at gå til fx tandlæge fordi jeg ikke vil bedøves. Så det skal blive meget meget slemt før end jeg bukker mig og går derop. Mht rengøring (og alt andet arbejde) så er jeg bedst under pres - rengøring siger mig ikke en brik, men mit køkken og badeværelse er så nærmest sterilt for jeg kan simpelthen ikke ha' det på andre måder. Folk siger også altid her lugter af 'svømmehal' - muligvis fordi jeg tager toilettet flere gange dagligt med klorin :laugh: Jeg er HYSTERISK på bad og køkken området!!! Men resten er jeg lidt ligeglad med og skal trække mig selv op ved håret for fx at støvsuge og vaske gulve - HADER også at lægge tøj sammen og plejer faktisk bare at dumpe det ude i gangen, så kæresten kan lægge det sammen, for han HADER bunker i gangen :laugh: Så i virkeligheden valser jeg bare rundt her hjemme og laver ikke dagens gode gerning, men ringer der så én og spørger om jeg gir kaffe, så er jeg som en stor kæmpe mæssig Ajax/Probat/Rodalon tornado der kan sandblæse hjemmet på under 30 minutter så alt fremstår skinnende rent. - de skal bare ikke åbne skuffer og skabe så!!! :laugh: Og generelt er jeg mere til periodisk rengøring, jeg skal være i humør, men en sjælden gang så går jeg til gengæld også amok og tømmer skuffer, skabe og slæææber afsted til containeren med tøj der aldrig bliver brugt, papirer, glas og tallerkener, kedelige bageforme, ældre gryder, pander og hvad jeg ellers er god til at gemme på.....

Anmeld

13. oktober 2010

Happymummy-vb

Hader netop lige præcis at lægge tøj sammen og på plads. Vasker gladeligt OG hænger det op - men der stopper festen så også, så gider jeg bare ikke mere!. Er endt med at hænge tøj op i flere lag på min meget korte tørresnor, fordi der hang tørt tøj, som jeg ikke orkede at tage ned fra tørrestativet :laugh: :blush: . Og efterfølgenmde bunke det tørre tøj fra tørresnoren ovenpå tørrestativet (stadig fuldt af tøj...). Men det er jo ikke overspringshandling - det er bare dovenskab...

Anmeld

14. oktober 2010

Frede-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Folk siger også altid her lugter af 'svømmehal' - muligvis fordi jeg tager toilettet flere gange dagligt med klorin :laugh:
Svømmehal.... ha, den var go'... så er der saftsusemig rent, når det lugter så'n! Det plejer ellers ikke at være dowtorerne, der er så renlige, men derimod sygeplejerskerne. De er totalt bakterieforskrækket, og nu har nogle af mine kollegaer, der er ex-sygeplejersker, givet mig ocd, så jeg vasker hænder i hvert frikvarter. Sjovt nok er jeg godt nok heller ikke så syg mere.... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.