Okay, jeg blev faktisk lidt ked af, at en - husker ikke hvem, bad Johannemor 'lukke røven' og en anden forsatte i samme rille med at 'gabe' eller hvad det nu var.
Lige dér går min grænse også og jeg synes faktisk ikke det var specielt morsomt, men jeg kan så kun glæde mig over at det ikke kom fra min hånd :)
Og jo, der var enormt meget fnidder igår, men det endte - håber jeg da, med en forsoning på trods.
Jeg er selv en af de mere 'stive' og har enormt svært ved at fjolle og give den gas, men det betyder jo ikke, at de andre der fjoller, er forkerte på den. Det betyder måske bare at jeg skal lære at slappe lidt af og give det mere naive en chance.
Den grove del lære jeg nok aldrig, for jeg er nok lidt konservativ på området og er ikke vant til hverken at være grov overfor andre, eller tale et grimt sprog eller bruge eder når jeg vil pointerer min mening.
Det er muligvis også derfor at jeg har så forbandet svært ved at læse andres eder, også selvom de slet ikke er skrevet til mig :)
Men sådan er dét, vi er forskellige, indlæg og debattørere kan springes over, det er nok den eneste vej frem.
Jeg er så en af dem der synes det er et tab hvis Johannemor ikke vil være her, da jeg altid har hygget mig over hendes indlæg, og draget nytte af div råd og erfaringer, og generelt godt kan lide hendes skrivestil.
Så jeg håber faktisk hun vil kigge ind engang i mellem. Så er der også nogen der kan gabe og andre der kan klappe :)
Anmeld