Måske er det bare sådan, at dette forum aldrig bliver lige så stort som ofir eller libero-chat? Der er en kernegruppe som er meget aktiv og så dem som er på ny og næ. Jeg er her netop fordi det ikke er så stort :)
For mit eget vedkommende handler deltagelsen udelukkende om tid. Jeg har freelance-job som gør, at jeg i perioder ingen tid har til chat om aftenen, selv om der er nogle meget intressante emner oppe. Lige nu har jeg en pause, så jeg er meget mere på. Fra næste uge af kan det være, at jeg igen er meget stille i lang tid.
Men skal man få flere nye med som aktive brugere, kunne man lære noget af forhistorien... ORG for eksempel blev i den grad kritiseret for hendes mange ligegyldige tråd - og af hvem var det mon? Det var dem som ikke syntes at hendes bidrag var spændende. Og efter en tid med meget hakkeri, blev hun da lige pludselig også væk. Og aktiv, det var hun, og kom med mange forskellige slags emner. Men ak ja, det var ikke så lidt der var galt i hendes holdninger, meninger, måden at svare på og længden af indlæg.
Så læser man som ny først med, i en uheldig periode, så vælger man måske nemmere et andet sted, hvor hver individ ikke er så synlig.
Anmeld