Gtest og ÆLtest :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Kirle-vb

ja det er skidt når testen viser det modsatte af hvad man forventer! Og Stigs kommentar hjalp ikke lige på humøret. godt der ikke var noget og at I er enige om at der ikke skal være noget. (og synes det med en sniger og ligge nøgen i ske er en utrolig sød historie ;) :D) Herhjemme er jeg på for en 2-er altså om 1år men kæresten trækker lidt endnu. Nu er det spændende at se hvad der sker ;) :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

als-vb

ja og når man så er klar på nr to så viser det sig bare at være møgsvært. Kan være jeg skal oppe på den med æggeløsningstestene.....

Anmeld

31. oktober 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Synes jeg har haft sådan kvalme den sidste uges tid, så fik købt nogle nye tests.. De var alle positive!! Det er overhovedet ikke med i planen, og kan virkelig ikke se hvordan fa... det skulle kunne lade sig gøre.. Synes virkelig vi har passet på.. Og har brugt kondom mm.. Har brugt det meste af dagen på at tude.. ved godt det var et sidespring, men nu havde jeg lige fortalt hvor panisk jeg var for at blive gravid igen, og så sker dette. Og har igen anelse om hvor langt jeg er - når nu jeg havde en positiv test for nogle uger siden, men så alligevel havde mens.. skod søndag!

Anmeld

31. oktober 2010

als-vb

er dybt misundelig. Men hjælper jo ikke dig. Hvorfor er det at i ikke ønsker en bette lige nu? hvis i ved at i alligevel vil have en mere på et tidspunkt kan nu vel være ligeså godt som senere? Hvor gammel er jeres tøs nu?

Anmeld

31. oktober 2010

hun er 13 mdr. Vi har overhovedet ikke plads. Hvis Alma overhovedet skulle have søskende havde vi regnet med at der i hvert fald gik 5 år. jeg ville påbegynde ny udd til sommer, huset har kun et meget lille børneværelse så der skal bygges til først osv.. argh.. det er helt uoverskueligt lige nu.. Nå, nu skal jeg have ringet til lægen i morgen, og høre hendes bud på hvor langt jeg er, og skal have en snak med bankdamen om hun synes det er en god ide at bygge til, inden vi har sparet op til det.. osv osv.. Kryds lige fingre for jeg ikke skal kaste op døgnet rundt det næste halve år, som med Alma.. Så krydser jeg fingre for der snart sker noget hos jer.. sender en ordentlig portion graviditetskarma.. det har jeg åbenbart rigeligt af.

Anmeld

31. oktober 2010

als-vb

Det er bare heller ikke den samme glæde når man bliver taget der med bukserne nede og slet ikke er klar eller forberedt eller har snakket i den positive retning. Håber for jer at i finder den rette løsning for jer, om det er en keeper eller hvad det er. Håber heller ikke for dig du skal ligge og ørle de næste mange måneder, jeg havde det på sammen måde med tøsen 4 måneder med daglige (flere daglige) opkastninger....det er hårdt og kan kun være hårdere hvis det ikke er et ønske man har g ved man bare skal igennem for at få den der baby. Takker for hormonerne planter dem lige hvor de kan bruges ;)

Anmeld

31. oktober 2010

det er nok en keeper.. hvis det sker selvom man virkelig passer på, så er det sgu nok bare meningen..men der går vel 7-8mdr endnu inden den er ude, og så lidt tid inden den skal ud af soveværelset for alvor.. håber vi når at få lavet tilbygningen inden da..

Anmeld

31. oktober 2010

als-vb

ja man finder jo altid en løsning når man først står i det. folk i jordhuler får mange børn og de har kun et rum :) ej spøg til side forstår det godt. Men tit finder man jo bare en løsning der virker når det er nødvendigt.

Anmeld

31. oktober 2010

als-vb

Så er der købt æggeløsningstests så håber vi at det øger chancerne for at 'ramme rigtigt'.

Anmeld

1. november 2010

Kirle-vb

Jamen hepper på Als og siger tillykke til DitteLouiseA og må også erkende at jeg er liiidt misundelig ;) Håber I begge får det som det skal være og så det der med plads... Herregud Hjerterum er det vigtigste ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.