Av av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

jennie-vb

Har hold i nakken, helt ned til skulderen. Det kom i går, da jeg var ved at skrive en jobansøgning på computeren. Jeg må ha sidet skævt el lign. Muskebalsam og varmedunk, har ikke hjulpet en disse. Gode råd modtages gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Soap-vb

Din stakkel, jeg havde turen i sidste uge :unsure: Varme hjælp mig og så en god gang massage som nærmest føltes som tortur men det var rart bagefter God bedring :)

Anmeld

9. oktober 2010

jennie-vb

Drømmer også om massage, men der er desværre 2 uger til min kære mand kommer herop. Ahh det ville være så dejligt. :)

Anmeld

9. oktober 2010

Soap-vb

Hvis du har et badekar tror jeg et godt langt varm bad ville ku løsne bar lidt

Anmeld

9. oktober 2010

jennie-vb

Det må jeg prøve i aften, ellers er der bare to piger her, der kommer løbende og vil med i bad :)

Anmeld

9. oktober 2010

Soap-vb

:laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Det er heller ikke så længe siden jeg selv havde det, men jeg fik kureret det med 2 stks panodil og 1 stk Ibumitin 600 mg, og en varmepude. Men for satan da hvor kan det gøre ondt :laugh:

Anmeld

9. oktober 2010

Lotte1976-vb

Jeg døjer med det samme lige nu. Det startede i onsdags, hvor jeg tilsyneladende har siddet i en forkert arbejdsstilling foran computeren på jobbet... Jeg har fået massage, taget piller, smurt med Felden men uden held... I dag fandt jeg så massagepuden frem, som også kan give varme. Nu er spændingen så flyttet ned midt mellem skulderbladene! Og jeg kan stadig ikke dreje hovedet 100% til nogen af siderne :unsure:

Anmeld

9. oktober 2010

jennie-vb

Mit har så flyttet sig op til begge sider af nakken. Så ved ikke om en tur i badekaret vil hjælpe meget. Det er desværre så kort, at jeg så ville skulle ligge med fødderne op i luften :blink:

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

*hæhæ* det kunne ellers se sjovt ud!!! Har du ikke en varmepude??? Eller en varmedunk????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.