Hvornår var I i diskotek sidst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

214 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

NikiFin-vb

Jeg var der for omkr. 6 år siden. Jeg er ikke disko og klub typen men en gang imellem bliver jeg nysgerrig efter hvor er de noget i de steder til. Overvejer at besøge sådan et sted i den nære fremtid men er lidt bange for at noget sker med mig. Ved ikke præcis hvorfor men har bare en følelse om noget farligt omkr. sådanne steder. :unsure:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg tror, det er mindst 10 år siden... Jeg ville ikke være bange for, at noget skulle ske med mig - men jeg ville i høj grad være 'bange' for at møde tidligere elever og min datters venner og blive mindet om, at jeg ikke er 25 længere... Jeg ved godt, der er diskotekter for det ikke-helt-så-unge klientel, men egentlig tror jeg ikke, jeg har behovet - jeg kan ikke rigtigt huske, hvad der egentlig var så fedt ved diskoteker længere. Dog bilder jeg mig ind - måske naivt? - at du roligt kan gå på et diskotek for 'voksne mennesker' uden at blive udsat for alvorlig fare. Jeg er mere nervøs ved at sende min datter på disko - der er mange farer i nattelivet for kønne, lidt naive 17-årige.

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Uha, jeg har heller ikke været på disco de sidste 10 år eller der omkring, og har faktisk heller aldrig bevidst gået efter disco, men er altid endt der fordi jeg bliver fuld og pludselig tror jeg er 18 år igen..... :laugh: Når jeg sidder her i min ædrulige tilstand, så kunne jeg ikke drømme om at gå på disco, jeg er personligt mere til små hyggelige værtshuse hvor man rent faktisk kan tale sammen. At jeg så efterfølgende ender der, må skyldes hjernen er slået fra.. Jeg er også mere eller mindre rædselsslagende for sådan nogle steder, og bryder mig generelt slet ikke om nattelivet i Danmark mere, og SLET IKKE i København hvor folk nærmest er blevet vanvittige mht voldtægt, vold, skyderier mm. For 20-25 år siden var jeg ligeglad, men der så verden også lidt anderledes ud.

Anmeld

9. oktober 2010

als-vb

uh det er mange år siden...tror det er 5 år siden ca jeg sidst var på disko. Er helt klart en disko ts, har elsket at danse tosset og drikke mig stiv bare bare feste max igennem. Sidder og får helt lyst til en tequila sunrise og så gå amok på dansegulvet ;)

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

als skrev:
uh det er mange år siden...tror det er 5 år siden ca jeg sidst var på disko. Er helt klart en disko ts, har elsket at danse tosset og drikke mig stiv bare bare feste max igennem. Sidder og får helt lyst til en tequila sunrise og så gå amok på dansegulvet ;)
:laugh: ditto!!!

Anmeld

10. oktober 2010

Pia74-vb

Hvad det angår, så er jeg vist blevet gammel :D Jeg mødes med veninder stort set kun i spisesteder eller cafeterier hvor sådan en lille hyggeaften ofte ender ved midnat. At blive fuld eller gå i disko intresserer mig ikke længere, jeg værdsætter den friske morgen alt for meget ;)

Anmeld

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

:laugh: Tror også det er derfor, jeg heller ikke selv går mere i byen. Bare tanken om tømmermænd og småbørn virker mig noooget fjern, hvor imod de fiske morgener bliver en smule hellige....

Anmeld

10. oktober 2010

Rita-vb

Jeg var på diskotek i 2002 :P Siden har jeg været på cafe og lign., men ikke på rigtigt diskotek. Af og til kan jeg godt lige komme i stemning til at være fuld og fyre den af på dansegulvet, men det harmonerer alligevel ikke helt med mit liv :laugh: Der er altså et eller andet med små morgenfriske børn og tømmermænd, der bare ikke matcher :P Ved nærmere eftertanke er jeg egentlig ikke helt sikker på hvad det var der var så fedt ved at gå på diskotek :laugh:

Anmeld

10. oktober 2010

Caidas-vb

Uh ha det er vel ved at være små 20 år siden. Men jeg har faktisk ikke brugt diskoteker ret meget. Når jeg har været det, da jeg var ung, var det mest fordi veninderne ville. Endte altid med at afvise en eller anden fyr, der mente han var verdens 8. vidunder. Jeg har altid mest holdt til på værtshuse, havde engang et stamværtshus. Har altid haft kærester der ikke gad dans.

Anmeld

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, jeg havde også engang et stamværtshus gennem MANGE år ude på Østerbro, men desværre lukkede det.. Det var sgu ellers så hyggeligt, og jeg savner det faktisk engang i mellem, men har ikke kunne finde noget tilsvarende. Kom også gennem mange år på Prætoria ude på Henrik Steffensvej på Frederiksberg - og stikker da også hovedet ind hvis jeg alligevel er i nabolaget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.