Mangler inspiration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Heidi Nielsen-vb

til de næste ugers madplan.... vi kører i det samme og samme uge for uge....næsten... Så hvad skal i have at spise til aften i dag og evt de næste dage ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Tja i Mandags fik ungerne risengrød, og igår fik vi culotte og kartoffelsalat og i dag skal vi have gullash med kartoffelmos og imorgen skal vi spise ude, og Fredag er endnu ikke helt på plads.... :)

Anmeld

6. oktober 2010

Johannamor-vb

Mandag: rest af spagetti med kødsovs. Tirsdag: hakkebøf m. bearnaise, kartofler & grønsager I dag: Stegte ris - efter thai-opskrift men krydret mildt - og så går vores madplan ikke længere... vi laver madplan for en uge ad gangen og køber ind onsdag eller torsdag, så det bliver i aften, vi skal i gang med planlægningen...

Anmeld

6. oktober 2010

Kirle-vb

Porretærte i søndags. Dampet laks med ærter, majs og broccoli i går. I aften skal vi have hakkebøf med gulerødder og pasta. I morgen skal vi pastinak/kartoffelmos og bønner med noget stegt torskerogn tror jeg. Fredag bliver suppe, blomkåls eller porre - hvad vi lige har fra fryseren. Laver sådanne nogle kæmpe portioner også have vi altid til resten af måneden. Spiser suppe min. en gang om ugen med hjemmebagte boller til - nice :)

Anmeld

6. oktober 2010

als-vb

Vi plejer også at lave madplan til en uge ad gangen dog er denne gået helt i vasken men denn uge har stået på: Søndag: kartoffelmos med gullash Mandag: gullash med pasta (klam blandig kan ikke anbefales.) Tirsdag: Pangasius fisk med frisk pasta og grønt Onsdag: i dag skal vi have tortilla med kylling og grønt. Torsdag: ?????? måske pasta og kødsovs (havde tilbud på pasta så derfor ser ugen lidt ens ud).

Anmeld

6. oktober 2010

Soap-vb

I dag skal vi ha´ kalvesteg og bagte rodfrugter i hjemmelavet mariande I morgen skal vi ha grøntsags suppe med kylinge stykker Fredag tror jeg vi skal ha lasagne med spinat og laks eller måske bar laks i spinat :) Lørdag står den oksemørbrad halvebagte kartofler, grov salat med broccoli og kål osv og svampe sauce Søndag er jeg ikke kommet til endnu ;)

Anmeld

6. oktober 2010

Titte-vb

Mandag: spise hos svigermor Tirsdag: rest med hjem fra svigermor Onsdag: Kyllinge filet stykker vendt i knust cornflakes, m pasta i spinat creme Torsdag: rester fra idag til manden, rugbrød til mig er er til møde Fredag: Tærte m spinat og kyllingekød Lørdag: Rester af tærte Søndag: Hakkebøf m bagte gulerødder og kartofler, bearnaise sauce

Anmeld

6. oktober 2010

Rita-vb

Vi skal have medister med fløde/tomat-grønt i dag. I morgen skal vi have nakkefilet og curry. Fredag står den på ½ lakseside med frisk pasta og cherrytomatsovs. Lørdag skal vi spise ude og jeg har ikke lavet madplan for næste uge endnu :)

Anmeld

6. oktober 2010

Frunett-vb

Tirsdag Tomatsuppe med brød til Onsdag Ovnbagt laks med mandeltopping og balcamicorødder Torsdag Rugbrødsmadder fredag Byg selv burgere og fritter lørdag Take Away Jeg bruger lidt forskellige blogs osv som inspiration når jeg laver madplaner.

Anmeld

6. oktober 2010

Heidi Nielsen-vb

Aiii hvor lyer det lækkert alt sammen....har allerede sat noget af det på madplanen..... Tusind tak alle sammen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.