Sikken en dejlig overraskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Kirle-vb

Jeg fik med posten idag :) En ByStrooms pusletaske som jeg skulle have vundet herinde fra :) Men jeg var noget overrasket fordi jeg havde ikke fået noget afvide :dry: Men så var det bare så meget mere en overraskelse :laugh: http://bystroom.dk/en/babystroom-pusletasker-39/bea-44/bea-copper-106.html Så tak! :) ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Heidi Nielsen-vb

Jamen STORT tillykke med den...... Den kunne jeg delme også godt bruge, har deltaget i alle konkurrencer hvor man kunne vinde den......men nej det har jeg ikke endnu :P Måske jeg er heldig på et tidspunkt......

Anmeld

6. oktober 2010

Kirle-vb

Måske den er på vej i posten til dig!!! :D :D :D :D Men det ved man jo ikke for ingen ved hvem der har vundet! :) Og hvis den går tabt i posten som jo sker efter min mening lidt for tit jamen så sur røv ;)

Anmeld

6. oktober 2010

als-vb

Herligt tillykke med det. Det må ha været i en VIND: debat du så har været den heldige vinder af.

Anmeld

6. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Tillykke med pusletasken! Ja, det er ganske rigtigt i en 'Vind i debatten'-konkurrence, at du har vundet :klap: Fremadrettet bliver vinderne løbende offentliggjort i den specifikke tråd, så i kan følge med :)

Anmeld

6. oktober 2010

Heidi Nielsen-vb

Kirle skrev:
Måske den er på vej i posten til dig!!! :D :D :D :D
Uhhh ja måske :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Tror det nu ikke men man ved selfølgelig aldrig :P

Anmeld

6. oktober 2010

Kirle-vb

Jamen ok og tak. Må man spørge om der er en grund til jeg vandt eller det var vilkårligt? Jeg kan ikke huske den specifikke konkurrence. Jeg spørger fordi jeg stadig er lidt forvirret. Havde fødselsdag i søndags og troede først at en af mine familiemedlemmer fra Århus havde sendt den uden at sige fra hvem. Ja det giver ikke mening men lang historie ;) Og nok en meget god ide at notificere vinderne :D ;)

Anmeld

6. oktober 2010

Soap-vb

Stort tillykke :) Hvor fedt at en af de 'faste' vandt noget herinde :)

Anmeld

6. oktober 2010

Kirle-vb

Ej er jeg en af de faste ;) :) :) :) :blush: :blush: :blush: Tak for æren :D

Anmeld

6. oktober 2010

desirefinck-vb

Tillykke med den dejlige overraskelse.. det er altid dejligt at få noget gratis.. Men den har da været lang tid under vejs.. syntes ikke at jeg har set den konkurrence herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.