VIND: men hvem vinder egentlig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

als-vb

har lige et spørgsmål til webben, eller vores børn generelt. Med de her VIND debatter, hvem vinder egentlig og hvor kan man se hvem vinder? får der har da efterhånden været en del af de der vind kategorier, og har da været en af dem der er kommet med i bladet, men har bare aldrig fundet ud af hvem der 'vinder'.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Hej Als, Jeg offentliggør løbende vinderne i 'vinderoversigten' under konkurrencer. Når de har stået i en periode, så slettes de igen, så siden ikke bliver en meter lang. Typisk står de der en måneds tid, og vinderne kontaktes naturligvis. Jeg kan fremadrettet godt offentliggøre dem i debatten også...

Anmeld

4. oktober 2010

als-vb

ja kan du ikke gøre det i de debatter det drejer sig om. Kigger nemlig ikke ret tit i vinderoversigten. Så kan du hjælpe en langsomtopfattende spade som mig ;)

Anmeld

4. oktober 2010

als-vb

var lige inde under vindere for at se om jeg kunne se vinderne, men denne måneds blads vinder stod ikke derinde? Og forresten, kan du ikke give en besked videre til den kollega der står for den side der beskriver næste måneds blad, Denne person har en tendens til mange gange at skrive en forkert dato på hvornår næste blad udkommer. I 9/2010 bladet står der at næste blad kommer den 23. september.... og det er ikke første gang denne dato er forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.