als skrev:
Tillykke med vægttabet.
Og helene. så forstår jeg bedre, for ellers kunne jeg ikke helt se hvordan din krop ville kunne fungere optimalt.
Nej, det ville den heller ikke kunne, Als. Tror man ville brænde ud rimelig hurtigt! Og så er det også farligt, for så taber man muskelmasse istedet for fedtmasse, og belaster hjertet og de indre organer.
Jeg kan heller ikke anbefale nogen at kun spise 800 kalorier, jeg kan kun gøre det fordi jeg ved nogenlunde hvad jeg laver og fordi jeg indtager så mange forskellige produkter, og ved jeg får det jeg behøver.
Men hvis jeg kun fik 800 kalorier, og ingen tilskud, så ville det være ekstremt farligt.
Men jeg skrev også i den oprindelige tråd, at jeg indtager proteiner, pulver og piller for at være sikker på at jeg er dækket ind.
Skrev det her for 11 uger siden i den gamle tråd''
Jeg tager jo et hav af urtepiller, vitaminer og mineraler + energi drikke, te'er og spiser reelt kun aftensmad og mellem måltider, resten får jeg i form af piller og pulver''
Det er mere citeret så der ikke er nogen der forsøger sig med kun 800 kalorier, uden at kende min baggrund!! :)
Anmeld