Hold nu din mund.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

mørk-vb

Jeg var sammen med min dreng på vej hjem fra legepladsen. Jeg havde lidt mavekneb og fik akut brug for ---- ja, at skide. Vi kommer forbi et buskads, jeg beder drengen blive udenfor, mens jeg smutter derind, men knægten ville absolut med derind.Hans første højlydte kommentar er: ' Hvorfor må ingen se dig', dernæst:'Hvorfor skal du sidde ned'. Jeg beder ham holde mund, for der går temmelig mange mennesker ude på stien.Men han fortsætter, mens han bukker sig helt ned til min bagdel,' Adr, du prutter og adr.du har tynd mave adr, det er ulækkert.Jeg råber ret højt, hold nu k--- din møgunge, jeg kan lige skimte, der er mange der kikker.Jeg tørrer mig i nogle blade uden flere kommentarer. Vi går hurtigt hjem,det første han siger er:' Far har lavet pølser henne i parken og han havde tynd mave'. Åh, den møgunge. Bagefter grinte jeg såmænd selv over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Ja, der er ikke noget værre end tynd mave, tro mig, jeg kender alt til det. Men jeg kan godt forestille mig at tynd mave kan overgåes at en pludrende unge der skal stå og kommenterer hele forløbet...når man sidder allermest sårbar :laugh:

Anmeld

3. oktober 2010

kongster-vb

Hahahaha :) God historie på en grå søndag!

Anmeld

3. oktober 2010

Soap-vb

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Tak for et godt grin :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

3. oktober 2010

Frede-vb

Ha, ha... den var go'. Kan lige se det for mig. Tror godt nok hellere, jeg ville have gjort det i buxerne end i en busk B) Nu bliver du vist nødt til at bestikke ham med alverdens ting og sager, hvis han skal holde kaje nede i børnehaven :S

Anmeld

3. oktober 2010

mørk-vb

Desværre, han er ikke god til hemmeligheder, så jeg må se i øjnene at børnehaven bliver sat ind i sagen.Bestikkelser vil ikke hjælpe her. Ja, jeg tror også jeg havde valgt bukserne hvis jeg havde vidst jeg sådan blev udstillet.

Anmeld

3. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

- vi tog på legepladsen i dag, og jeg fandt mig selv pakke en toiletrulle ned i tasken for 'tænk nu hvis'..... :laugh:

Anmeld

4. oktober 2010

als-vb

okay og jeg syntes det er rigeligt når tøsen står ved siden af mig når jeg er på toilettet og kommentere højlydt hvad jeg foretager mig, men den der stikker godt nok med 1000 længder. :)

Anmeld

4. oktober 2010

kongster-vb

Minder om engang hvor jeg skulle bruge det offentlige toilet på Frederiksberg Allé. Det er sådan et 'rør' man skal ind i, hvor der lige er plads til toilettet og hvor man skal smide penge i døren for at komme ind. Ind med mig og to børn, på 2-3 år og 5-6 år. Knap havde jeg sat mig før den lille åbnede døren og der sad jeg så til almindelig beskuen for hele Frederiksberg Allé. Jeg fik lukket døren i en fart, men efter 30 sek åbnede han den igen og løb ud! Op med bukserne og i galop ud efter ham, inden han løb ud på gaden. Jeg fangede ham heldigvis, men nu var døren til toilettet jo lukket og på toilettet lå endnu.. min håndtaske. Med pung og 2-kroner i. Suk, suk, suk. Overvejede at tigge to-kroner af forbipasserende for at få den skide dør op men fandt heldigvis en mønt i bunden af barnevognen, så jeg kunne få låst op til tasken og komme hjem og tisse!!

Anmeld

4. oktober 2010

kongster-vb

Og angående hvad de siger i institutionen: Min datter kom hjem og sagde 'Viktor siger at hans mor har helt vildt meget hår på tissekonen. Du har ikke så meget, for du barberer det'. Jamen, great - jeg elsker da at min frisure dernede er diskussionsemne i skolen (og muligvis i de små hjem hvis de andre unger er lige så meddelsomme som min datter) Efter det var jeg lidt mere varsom med at gå nøgen rundt hjemme :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.