Elmo bamse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Den der Elmobamse der var vældig populær for nogle år siden - er der nogen der ved hvor man kan opstøve den - gerne herhjemme? Fandt den på amazon.co.uk , men er simpelthen for nærig til at give £60.00, plus fragt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Soap-vb

Toys R Us købte vi en i for ca 2 år siden

Anmeld

4. oktober 2010

De forhandler den ikke mere..

Anmeld

4. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Hmm - jeg købte en i USA for et par år siden. Jeg kan ikke huske om den røg på loppemarked i sidste weekend, men kan lige tjekke, for så må du da gerne få den. Det er den røde, du tænker på ikk'?

Anmeld

4. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Hmm - jeg købte en i USA for et par år siden. Jeg kan ikke huske om den røg på loppemarked i sidste weekend, men kan lige tjekke, for så må du da gerne få den. Det er den røde, du tænker på ikk'?

Anmeld

4. oktober 2010

jo lige præcis..

Anmeld

7. oktober 2010

desirefinck-vb

SÅ de havde den på amazon i tyskland http://www.amazon.de/LIVING-PUPPETS-75920-SESAMSTRASSE-ELMO/dp/B0014P2ZXU/ref=sr_1_669?s=baby&ie=UTF8&qid=1286437568&sr=1-669 Det er omkring 90 kr + porto men den har ikke der hvor man kan trykke på den og den griner..

Anmeld

7. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Øv øv, har endelig fået tjekket i bamseposen og Elmo var røget på sidste loppemarked - beklager :unsure: Held og lykke med jagten...

Anmeld

7. oktober 2010

øv øv - jeg fortsætter jagten..

Anmeld

7. oktober 2010

desirefinck-vb

Skal den kunne grine ?? eller må det godt være en ganske almindelig elmo bamse ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.