To børn kvæstet efter påkørsel af klapvogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

Spunk-vb

http://politiken.dk/indland/ECE1073907/flugtbilist-rammer-to-klapvogne/ Synd for børnene osv. men det jeg undrer mig over er, at det drejer sig om børn på 6 og 7 år - er de ikke alt for store til klapvogne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

maj84-vb

Fik nøjagtig samme tanke, da jeg læste det på ttv. Kan slet ikke få det til at hænge sammen...

Anmeld

2. oktober 2010

MetteNB-vb

Hvis du spørger mig - så JO. Jeg er ved at overveje, om det ikke er på tide, at vi snart dropper vores. Mindstemanden bliver 3 år til januar. Var så i Legoland i går og fik konstateret, at den i nogle situationer er meget rar at have med, så overvejer at beholde klapvognen indtil næste sommer ;0)

Anmeld

2. oktober 2010

desirefinck-vb

Læste på BT at de var 5 år..

Anmeld

2. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Tja de første meldinger lød på 6 og 7 år - måske passer det bedre med 5 år. Men jo da, 6 og 7 årige i klapvogne lyder da helt sindssygt, så er de jo i skolealdren. En 5 årig i en klapvogn er også stort, men ok, hvis turen er lang og ungen måske har ondt i benet eller er meget forkølet, så MÅSKE... Her røg klapvognen i 2-3 års alderen, og blev kun taget frem i særlig tilfælde som hvis vi skulle på en laaang tur, hvor vognen både skulle bruges som opbevaring af madkurv, tæpper og en muligvis træt unge undervejs. (Og så endte det altid med kamp om HVEM der skulle sidde i vognen!) for så blev alle tre pludselig enormt trætte i benene :laugh: :huh:

Anmeld

2. oktober 2010

Lars F-vb

Det kan ikke passe; 7 år er jo 1. klasse, og der er da ikke nogen der kører deres børn i skole i klapvogn. Iøvrigt et ubehageligt kryds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.