Uden jakke i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

kongster-vb

Jeg kan stadig huske, da jeg hentede min knægt fra børnehave og vi skulle skynde os videre til fest. Først da vi nåede frem opdagede jeg at knægten havde et par lyserøde bukser med blomster på, samt to venstre-gummistøvler i to forskellige størrelser, hvoraf ingen af dem var hans. Han gik i udflytterbørnehave, så jeg hentede ham ved bussen og havde ikke selv fundet tøjet og skoene i børnehaven. Der var det måske gået lige hurtigt nok med at hjælpe ungerne i tøjet :) Til gengæld har han altid været glad for at komme i børnehave og elsket pædagogerne. Han har altid omtalt det som 'hjemme i børnehaven' så noget gør de i hvert fald rigtigt, selvom tøj ikke er deres stærke side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Polyp-vb

Nu havde han jo også tøj på .. omend det må have været et ømt syn ;-)

Anmeld

6. oktober 2010

Happymummy-vb

HA - fantastisk historie - og godt bevis på, at det ikke alene kan gå lidt hurtigt, når de får tøj på i bhv, men også når vi henter/afleverer. Som når man fanger sig selv halvt på vej til cyklen i sutsko (eller med de evige blå plastikfutter på vej fra institutionen :) )

Anmeld

6. oktober 2010

kongster-vb

Øj, de der blå futter er jeg tit gået afsted i. Jeg ligner jo en læge der er på vej til operation, når jeg har afleveret mine unger på regnvejrsdage :)

Anmeld

6. oktober 2010

Happymummy-vb

'Psykotisk narkosesygeplejeske' tænker jeg altid selv - frit og frejdigt kopieret fra Nynnes Dagbog... :D

Anmeld

6. oktober 2010

Pia74-vb

LYP skrev:
De sorte sokker er jo faktisk lige så beskidte som de hvide...du kan bare ikke se det, så er det ikke ligegyldigt hvad farve de har ;-) ? Strømpesokker er også sundere end de fleste sutsko for fødderne, hvis der IKKE er tale om kolde gulve og træk - og det må der jo ikke være i en børnehave - men forældregruppen kunne jo forlange ordentlig rengøring
Jow jow, de farvede stromper er garanteret lige så beskidte som de hvide, men de hvide kan ikke fåes så rene igen, at de ser presentable ud efter et par gange i BH ;) Han bruger ikke lukkede sutsko men Ecco-sandaler med åben snud og åbne sider, så fødderne kan ånde. Vores BH er en samlig af gamle barakker, så det trækker meget og pga. indretning med ind/udgang til legeplads er gulvene meget beskidte. Trods gentagne opfordninger om bedre rengøring og større fokus på det... ISS er simpelthen bare så dårlig og sjusket, kan ikke forstå at de ikke skifter til et andet selskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.