Hvad skal i lave i efterårsferien. Ideer søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Og så er der lidt inspiration ved at følge linket her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg skal starte på arbejde efter endt barsel i efterårsferien. Manden skal også arbejde...i hvert fald noget af ferien, men han snakker om at tage en dag eller to fri og tilbringe lidt tid sammen med den store. Måske skal de en tur i svømmeren eller en tur til vesterhavet. Den store elsker vand............... Den bette skal i dagpleje, men de skal på et par ture i skoven og samle blade, bøg, kastanjer osv som de skal lave forskellige ting ud af. Men af ideer kunne der være.... En tur i svømmehallen En tur i biffen Og ellers ren råhygge med friskbagte boller og varm kakao :P

Anmeld

5. oktober 2010

Pia74-vb

Min mand og børnene tager til camping ved Blåvand for nogle dage, mens jeg er på arbejde. Og så kører vi i Sverige og skal opleve det smukke Stockholm nogle dage og besøge lidt familie undervejs :)

Anmeld

15. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Tjaaaa, hvad gør en Mor Fredagen inden ferien? Jooo, hun lægger sig med influenza!! :huh: Gaaaaaaaaaaal jeg har det elendigt :( Lige nu kan jeg ikke engang TÆNKE på ferie og aktiviteter......eller på hvordan jeg henter denm senere.

Anmeld

15. oktober 2010

Caidas-vb

Pikora skrev:
KH Bibi skrev:
Arb, arb, arb, fri, fri - ellers noget?
Jep, -den stikker jeg: Arb, arb, fri, fri, fri ;)
Og jeg Arb, arb, arb, arb, arb :P Der er så mange af mine kolleger der har børn i skolealderen. Men ellers skal vi en tur i Sagnlandet Lejre - ca 10 km herfra og har fribilletter. Har overvejet TIVOLI, men gider ikke alle de mennesker. Foreslag: skovtur med madkurv, samle kastanier og lave dyr af dem. Eller samle kogler og svampe til dekorationer. God ferie :kiss:

Anmeld

15. oktober 2010

als-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Tjaaaa, hvad gør en Mor Fredagen inden ferien? Jooo, hun lægger sig med influenza!! :huh: Gaaaaaaaaaaal jeg har det elendigt :( Lige nu kan jeg ikke engang TÆNKE på ferie og aktiviteter......eller på hvordan jeg henter denm senere.
Troede kun du fik malaria ;) træls at skulle ligge syg i efterårsferien, specielt hvis ungerne så også er hjemme, når man mest af alt har lyst til at begrave sig.

Anmeld

15. oktober 2010

Polyp-vb

så skal I da lege hotel - de skal varte dig op som ægte managers, Helene - du er da bare den lidt besværlige og krukkede rock/filmstjerne so mde skal behage ;-)

Anmeld

15. oktober 2010

Signe1704-vb

Her står den også på arbejde for mit vedkommende, men manden holder fri med børnene da institutionerne er lukkede. De skal sikkert en tur ned og fodre ænder og samtidig i skoven, en tur til københavn med tog og over og besøge fætteren og kusinerne. Tirsdag efter arbejde har jeg en aftale med den store om at tage til København og købe en floorballstav til ham. Torsdag har vi alle fri så der finder vi på en spontan tur inden vi sender alle ungerne til Sverige med mine forældre for derefter at have kærestetid helt til søndag eftermiddag. Hvis jeg var hjemme ville jeg også bage med ungerne som flere nævner, måske tage en tur på indendørs legeplads med en veninde med børn (der ligger en god og rimelig billig en i Herlev - kan ikke huske hvor du bor) eller holde videoaften i mors og fars seng. Aftenen kan jo starte kl 18.30 og slutte når han falder om. Fona har tit en masse film og børnefilm til 50 kr. Og så en skal slik eller noget - så er der dømt hygge.

Anmeld

15. oktober 2010

MetteNB-vb

God efterårsferie til alle jer, der er så heldige at være startet på den. I må jo vende tilbage efter ferien og fortælle om alle de spændende oplevelser I har haft og anbefale, hvor det kunne være godt at tage på tur til eller hvilken aktivitet, I har hygget jer med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.