Regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Heidi Nielsen-vb

Lucas skal starte i dagpleje på mandag og jeg hr fået at vide at han skal have udetøj med allerede den første dag....jeg termotøj, luffestøvler, hue og vanter til ham men mangler et æt regntøj han kan have udenover termotøjet i tilfælde af regn. De er ude uanset vejret så der biver brug for det. MEN jeg kan ikke finde noget i hans størrelse. Han skal have str efter 74....kan ikke huske om det 80 eller 82.....men det mindste jeg kan finde er 86. og det er altså liiiige stort nok. Kan man slet ikke få regntøj til de små størrelser???? Han 73 cm lang og 7,5 månede....puha det blir svært at aflevere ham på mandag :dry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Caidas-vb

Hvis han skal have det ud over termotøjet kan du 'sagtens' bruge str 86. Jeg kan faktisk ikke huske om man kan købe det i den str. Det er meget længe siden.

Anmeld

29. september 2010

Caidas-vb

Jeg så lige inde på qxl at der var et kammakarlo regnsæt i str 1 år, så det kan da fås. Og på f.eks www.lillebi.dk kan det fås fra str 68. God jagt

Anmeld

29. september 2010

Heidi Nielsen-vb

Nåh ja termotøj indenunder fylder jo en del ;) Tak Caidas den havde jeg ikke lige tænkt på....

Anmeld

29. september 2010

Caidas-vb

Nemlig. Da mine piger sidste år skulle bruge regntøj over flyverdragt måtte vi op i en str 6, selv om de kun var 3 år og 4 mdr.

Anmeld

29. september 2010

Heidi Nielsen-vb

Vi har et sæt regntøj i str 86 liggende fra den store kan jeg se så jeg prøver lige at give ham det hele på i morgen og ser om ikke det kan gå....og ellers må dp jo sige til hvis det blir for træls for ham.....

Anmeld

30. september 2010

Spunk-vb

Jo, det findes da - har selv købt størrelse 80 til spunken. Jeg har købt mærket Nico hos Ny form, men de nærmeste Ny form for dig ligger i Kruså og Bogense, og det er nok lidt langt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.