Inviterede hele facebook til sin 15 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Spunk-vb

Har i læst dette? http://politiken.dk/tjek/digitalt/internet/ECE1070133/14-aarig-indboed-en-halv-milliard-til-fest/ LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

mariamiss6-vb

LOL... UPS! Men hun gjorde det jo tydeligvis ikke med vilje, så moderen kunne nu godt trække sin hønserøvsmine til sig igen ;)

Anmeld

29. september 2010

Soap-vb

Helt seriøst så mener jeg at det er moderens ansvar ! Hun burde ha hjulpet datteren med privat indstillingerne da hun ankom til Facebook i første omgang

Anmeld

29. september 2010

Det er stadig mig-vb

Hvis Moren er lige så dum til dét med computere og indstillinger som JEG er, så havde det vist kun gjort sagen værre :laugh: Men holdkæft hvor lyder hun dog sur - jeg ville da have taget det med en hvis portion humor, det er jo bare en skide fejl. Og tage hendes computer og internetadgang?? ;) Krampe!!!

Anmeld

29. september 2010

Soap-vb

Hvis man ikke har forstand på net og indstillinger burde man jo så alliere sig med en som har inden man slipper sit barn løs på internettet, andet vil ikke være forsvarligt i min mening

Anmeld

29. september 2010

kongster-vb

'De burde kunne gøre det klart, at en begivenhed, der oprettes, ikke blot går ud til vores venner men til alle på Facebook. Da det så skete, burde Facebook have indset, at tusindvis af mennesker, der ville komme til en 15-års fødselsdagsfest ikke kan passe og så have lukket begivenheden ned med det samme' I guder, en sur mor. Hvem er det lige hun tror der sidder hos Facebook og overvåger hvilke begivenheder hvem melder sig til?? Det er da super at politiet vil hjælpe og ungen har jo nok fået sig en forskrækkelse, så den der med at 'hun skal være heldig hvis hun får et fødselsdagskort' det er da langt ude. Alle laver da fejl og man kan da ikke forvente af en 14-årig at hun kan overskue konsekvenserne. Men sjovt er det :-)

Anmeld

29. september 2010

NikiFin-vb

hohoho men jeg selv kender ikke facebook indstillingerne, jeg bruger facebook ikke ret meget og lære noget kun når jeg har brug for det. Indil nu har jeg aldrig sendt invitationer.

Anmeld

29. september 2010

Soap-vb

Jeg syns også det er lidt sjovt at moderen er så sur over noget som jo faktisk er hendes eget ansvar :laugh:

Anmeld

29. september 2010

desirefinck-vb

Det er sådan lidt tragisk komisk.. Men hvad er der galt med at ringe til sine venner eller skrive en sms... Underligt at gøre det over facebook.. Men det er nok bare mig der er for gammel til at forstå det :laugh:

Anmeld

3. oktober 2010

Happymummy-vb

Hey! Jeg har da ikke fået nogen invitation! Og jeg er på Facebook dagligt! Det kan man da kalde ekskludering... Føler mig snydt og holdt udenfor, mobning af værste skuffe! 500 millioner brugere inviteret, bare ikke lige lille MIG... :angry: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.