Så kravler han

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. september 2009

sarahb

Jubiiiiii endelig kavler min skønne dreng.. han blev 10 mdr d. 1 sep og begyndte at kravle den 31 aug. sådan rigtigt...
Nu er han bare overalt!! med det samme så er han bare afsted efter os det er så hyggelig... Han er bare en lille speedy gonzales... ha prøver at komme op og stå ved ting, så vi må se hvornår han tør ordenligt... Ihhh hvor går det bare stærkt nu..
I dag skal jeg vist lige kravle sikre skuffer og reoler så der ikk er noget han får fingrene i

Go søndag til jer alle

Knus fra en stolt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Vingummien

Hvor dejligt, og en masse arbejde til forældrene

Han er bare super dygtig, godt forstå du er stolt af ham

Anmeld

6. september 2009

Jules

Hihi....Så blir der meget mere at se til nu når han vil hjælpe med at rode op i skufferne

Anmeld

6. september 2009

sarahb

ja det gør der...
men det er så skøn han er jo forandret nu... nu kan han følge med os og gå på opdagelse.. ihh hvor hyggeligt... og med start i DP mandag så er det jo helt perfekt han nåede det inden

Anmeld

6. september 2009

Honningblomst

Ej, hvor er han dygtig...tillykke med din lille mobile dreng, så bliver de også så glade de små, for at de kan komme omkring...skønt..
Knus Eva..

Anmeld

6. september 2009

NaFe

Ihhh vor skønt altså.... Det så dejligt når de alle steder..hehe... Feluca er all over..helst i nærheden a planter og ledninger, og hun ved godt hun ikke må røre....hehe...

Stort tillykke med den lille speedy gonzales....

Anmeld

6. september 2009

Betina88

Det er så skønt at se ens barn kravle rundt på gulvet ..

Tillykke med at han er fyldt 10 måneder nu .. Tiden går stærkt ..

Anmeld

6. september 2009

Bondepigen

Hvor er det dejligt for jer, det gør alting lidt nemmere, fordi han jo bare kan følge efter jer, hvis han vil....dog kan det godt blive træls, når han begynder at tømme skabe og skuffer....

Emma kravler osse med gipsen på, og det kan osse gå stærkt...skulle jeg hilse og sige...dog kan hun ikke komme over dørtrinene...

Tillykke med kravleriet og de 10 mdr.

Anmeld

6. september 2009

sarahb

JAAAA det er så dejligt, og så ser det bare så kært ud, med de små ben

Og takker for tillykkerne... det går jo såååå stærkt!!!

Ej Lille emma med gipsen hvor er hun go
Intet stopper isaac her, før os boede der en mand med handicap så vi har lave dørtrin overalt Så han er Overalt

i morgen står den på DP Spændende at se hvordan det går

Anmeld

6. september 2009

Vinker

Iiiih lille Isaac da - Dygtige dreng

Niklas Emil kravler stadig ikke - Kan kryber rundt som en lille soldat på jagt i skoven

Er ked af jeg igen ikke fik tid til at ses med jer, men Niklas Emil har bare ikke været frisk ordentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.