Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mortildejligdreng, når du siger dominospil med dyr på, får jeg lige en vild ide :cheer: ...får helt lyst til at lave vores eget dominospil med billeder af familie, bamser og andre ting min søn kender, og så laminere det (han er 17 mdr. nu). Måske er det lidt tidligt at forstå spillet :silly: - men det vil sikkert være sjovt, at sidde med alligevel.
MAMMARAZZI skrev: Mortildejligdreng, når du siger dominospil med dyr på, får jeg lige en vild ide :cheer: ...får helt lyst til at lave vores eget dominospil med billeder af familie, bamser og andre ting min søn kender, og så laminere det (han er 17 mdr. nu). Måske er det lidt tidligt at forstå spillet :silly: - men det vil sikkert være sjovt, at sidde med alligevel. Hvor er det en god ide!! Jeg er allerede gået i gang med at finde billeder. Og med tiden kan der komme flere brikker til - også med bogstaver og tal. Super tip!
Tyrer og kører. Mine er for lille for dette spil men jeg lærer dem når tiden kommer. Ved ikke om I kender det. Man skriver en tal med f.eks. 4 (det kan være også 3 eller 5 eller flere ) forskellige cifre og den anden eller andre prøver at gætte hvad tallet er. Man forslår bare en 4 cifre tal og hvis man har gættet cifret og placeringen svarer den anden: Du har en (eller som mange som man har gættet) tyr(er). Hvis man har gættet cifret men ikke placeringen så har man en ko. Hver gang man giver en ny 4 cifre tal og får svar hvor mange tyrer og køer man har indtil man gætter det hele tal. Det gælder om et gætte først den andens tal. Der kan spille mindst 2 spillere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128