Der er seriøst kuk i mit system........
Nu har jeg IGEN "mælk" i babserne. Jeg kan satme ikke engang gå i køleskabet uden det giver sig i dem, og i dette stormende vejr, er det da nærmest et mareridt at gå udenfor, det hviner og skriger i babserne bare jeg ser et svævende blad i gårdspladsen.... Og jeg gider da slet ikke prøve at beskrive hvad der sker, bare jeg skriver dette indlæg, av av av av.....
Min mens er satme også noget utidig..... min krop har vaklet frem og tilbage i 3 uger nu "skal, skal ikke, lave blodbad.....", virkelig svær beslutning for min krop åbenbart........ for mens smerterne har været on off i de 3 uger, og for hver gang har de lige trappet generne en tand op, så man tænker NU kommer det endelig, og alle bekymringer, om evt uønsket graviditet, kan manes i jorden. Men nej der kom bare ingen mens..... Den kloge kvinde tester, for hun skal jo tage en beslutning, hvis nu der er noget, og testen er negativ...... godt, så kommer der vel en mens senest imorgen....
NEJ! det gjorde der ikke....... men de rvar da mens smerter.... Suk.....
Der gik et par dage, og jeg blødte måske 20 dråber lige pludselig, sådan over 3 dage. Jeg tænker hurra for spiral, jeg skal ikke længere dyrke vilde blodbade.... 1 dags pause, og SÅ kom det satan edeme da også.... tømmer cuppen 1 gang i timen, og der er den endda ved at løbe over....
Ak og ve, sikke et kvindeliv, hvad skal vi dog med det skidt....
Hvorfor kan min krop bare ikke finde ud af at tage en beslutning.... Det kan da vel for fanden ikke være så svært, eller hvad????
Anmeld