To-delt eller flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Soap-vb

Det er det , og med flyverdragt hængede omkring benene er oddsene for at den blir tisset på en del større end hvis det er to delt, ved 2 delt er der stadigt en jakke at komme hjem i og kun bukserne som behøver vaskes frem for det hele ved flyverdragt ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

k11923-vb

Det kommer an på modellen af flyverdragt. Nogen mærker er så 'rummelige', at ungen ligner en bolle i en sovepose. Ærmegabet slutter ved taljen og skridtet hænger i knæhøjde. Sådan én bliver aldrig praktisk at lege i. Vælg noget, der sidder nogenlunde tæt til kroppen.

Anmeld

23. september 2010

maj84-vb

Jeg har fundet et kompromis B) ; Småfolk har lavet et todelt sæt, som kan lynes sammen til en flyverdragt. Umiddelbart lyder det smart i mine ører...

Anmeld

24. september 2010

Lotte1976-vb

Jeg havde slet ikke overvejet at købe 2-delt sæt, før ekspedienten i butikken nævnte det med toiletbesøg. Så jeg har købt 2-delt i år og lader det komme an på en prøve. For der er jo det med, at det måske kan skille på midten... Som en anden skriver, mener jeg heller ikke, at det vil være et problem, hvis barnet glemmer at tage bukserne på. For det må da være pædagogernes ansvar at sørge for, at ungerne bliver klædt ordentlig på! Der er vel fordele og ulemper ved begge dele, og i bund og grund handler det vel også bare om, at det skal sidde ordentlig på barnet for at holde kulden ude. Så mit råd vil være: se på lidt af hvert og køb det, du føler mest for :-) MVH Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.