Har et par utroligt talentfulde børn - især til narrestreger :lol:
Nej pjat. Synes bestemt, de har mange talenter, men ikke nogle der er til sådan nogle talentshows. Jeg ville heller ikke ønske, at de skulle optræde i et sådant, men sådan er vi jo så forskellige. Jeg har så heller ikke (i hvert fald ikke endnu) et lille vidunder-violinbarn eller andet, så det er lidt svært at sætte sig ind i, hvad der er motivet for at melde sit barn til.
Er helt sikker på, det er stressende for et barn, men modsat giver det jo også mulighed for at vise talentet frem. Jeg tror, det for nogle forældre er svært at træffe valget. Andre er vilde med 'rameplyset' og flasher deres barn på egne vegne. Det tiltaler mig bestemt ikke!!!
Jeg ville heller ikke være begejstret, hvis en af drengene dukkede op og fortalte, at de ville deltage i Paradise eller noget tilsvarende reality. - men hvis de valgte det, ville jeg bakke op om deres valg. Det er deres beslutning og deres liv.
Til den tid ville de være 'voksne'. Det er noget andet med deres barneliv og deltagelse i shows. Der ville det være min mand og jeg, der var beslutningstagere.
Anmeld