Er dit barn særligt talentfuld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Webredaktøren-vb

I øjeblikket ruller tv-programmet 'Talent2010' derudaf i jagten på et nyt sprudlende stjernefrø. Ofte ser man som forælder også et lys i sit barn/børn, men i praksis er det jo af gode grunde langt fra alle, hvor talentet rækker til mere end at optræde til oldemors 90-års-fødselsdag med skønsang ;) Er der noget som jeres børn er særligt gode til, og kan I forestille jer, at det en dag bliver dem, der står i rampelyset... eller krydser I måske fingre for, at det ikke sker? Min datter elsker at danse og optræde, men jeg tror der skal slides nogle dansesko, før jeg kan vurdere om hun har noget helt særligt - altså for jer andre også ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Pia S-vb

Jeg synes min søn har mange talenter. Men det er alle talenter, jeg vil have for mig selv (eller resten af vores lille familie). Jeg kunne ALDRIG drømme om at lade min søn optræde i de der shows. Min souschefs datter går til cheerleading og de er blevet kontaktet af tv for at høre om ikke ungerne ville stille op i Talent 2010. De takkede pænt nej tak. Det havde jeg også gjort. Jeg krummer tæer, når jeg ser showbiz moms og dads. Jeg ville dælme også blive ked hvis han stillede op i enten Paradise eller Robinson.

Anmeld

17. september 2010

Kirle-vb

Min søn på 2 år er helt fantastisk talentfuld! Men ville aldrig aldrig aldrig lade ham optræde i et talentshow. Men nu tror jeg så heller ikke hans talenter egner sig til et tv-show. Han er fx. vildt god til at stave, bla. til mit og hans eget navn, ko osv. Perleplader styrer han også for hårdt. Tegninger af toge især Thomas kan han også lave ret så mange af om dagen. Måske hvis vi taler om at lave så mange tegninger af samme motiv på kortest mulige tid? Hmm ej :) Nå ville vedhæfte nogle tegninger af min fantastiske søn men det ville den sgu ikke :)

Anmeld

17. september 2010

Det er stadig mig-vb

Her er programmer som Talent, Pradise, Robinson mm programmer jeg opdrager mine børn til at hade som pesten. Og det virker, de ældste ka' SLET ikke klare sådan noget og er ved at brække sig når det ruller over skærmen. Så nej, det ville aldrig ske at nogle af mine børn ville deltage i sådan noget, og som Mor ville jeg VIRKELIG føle at jeg havde fucket deres opdragelse godt og grundigt hvis de ville deltage i feks paradise :dry: Jeg synes dog ikke mine børn har specielle talenter som sådan, men et par stykker af dem er ekstremt dygtige til en masse, mange måske ikke er så dygtige til.

Anmeld

17. september 2010

kongster-vb

Alle de der reality shows bliver også disset godt og grundigt herhjemme. Af mig og nu også af datteren, heldigvis. Jeg har ofte tænkt på hvad forældre må tænke om at deres børn deltager i Paradise og sådan noget, men ok - hvis forældrene selv har skubbet på, da ungerne var små, så er det nok ikke en overraskelse. Læste for nylig en artikel om forældre der var stolte af at se deres piger som side 9 piger, så alt er muligt... Mine unger er naturligvis unikke og fantastiske, men de har ingen særlige talenter som er efterspurgt på de store scener eller arenaer

Anmeld

17. september 2010

MetteNB-vb

Har et par utroligt talentfulde børn - især til narrestreger :lol: Nej pjat. Synes bestemt, de har mange talenter, men ikke nogle der er til sådan nogle talentshows. Jeg ville heller ikke ønske, at de skulle optræde i et sådant, men sådan er vi jo så forskellige. Jeg har så heller ikke (i hvert fald ikke endnu) et lille vidunder-violinbarn eller andet, så det er lidt svært at sætte sig ind i, hvad der er motivet for at melde sit barn til. Er helt sikker på, det er stressende for et barn, men modsat giver det jo også mulighed for at vise talentet frem. Jeg tror, det for nogle forældre er svært at træffe valget. Andre er vilde med 'rameplyset' og flasher deres barn på egne vegne. Det tiltaler mig bestemt ikke!!! Jeg ville heller ikke være begejstret, hvis en af drengene dukkede op og fortalte, at de ville deltage i Paradise eller noget tilsvarende reality. - men hvis de valgte det, ville jeg bakke op om deres valg. Det er deres beslutning og deres liv. Til den tid ville de være 'voksne'. Det er noget andet med deres barneliv og deltagelse i shows. Der ville det være min mand og jeg, der var beslutningstagere.

Anmeld

17. september 2010

Spunk-vb

JA!!! Hun er verdens 8. vidunder. Spøg til side. Ja, jeg synes, at min datter er noget så fantastisk og kan se nogle værdier i hende, som ikke er lige så fremtrædende hos de jævnaldrende jeg kender. Men det er ikke noget der vil have værdi på en scene, og der er muligvis heller ikke andre der vil kunne se 'talentet'. Hun er meget stærk og nysgerrig - hvis hun falder græder hun sjældent, og hun kravler modigt henover hunden og kaster sig fra sengen over mod natbordene. For øvrigt har jeg aldrig selv haft drømme om at blive berømt, og har dem heller ikke på hendes vegne.

Anmeld

17. september 2010

kongster-vb

Jeg synes det er så synd så synd for de børn, hvis forældre mener at ungen er ekstremt talentfuld og da bestemt skal med i Xfactor eller sådan noget, når talentet slet ikke rækker. Jeg har set et par stykker som da bestemt var søde og charmerende og kunne synge/trylle/spille guitar så ethvert fritidshjem ville være imponeret men det rakte altså ikke til TV optræden. De bliver jo kede af det når de ikke går videre og det er dommerne der skal sige, at de ikke har talent nok. Det burde være forældrene der kærligt sagde 'Jo min skat, du synger rigtig godt, men ikke helt godt nok til at blæse Danmarks befolkning ud af sokkerne'. Et nederlag, måske, men hellere hjemme i køkkenet end foran tusindvis af seere.

Anmeld

17. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Jamen mine børn er da bestemt også talentfulde :cheer: Det er jo mest min datter, der er den udfarende endnu - men lillebror følger skarpt efter :laugh: Synes det er enhver forælders pligt, at beskytte sine børn mod det ræs. Vi har set talent i aften - det interesserer ikke mig så meget, men min datter vil gerne se det. Hun var ikke tilfreds med, at de der søde spring-gymnastikpiger ikke gik videre. Jeg fortalte hende, at selvom de var supergode, var det nok ikke lige dér de skulle være med - hvortil hun svarede; ' nej det var nok mere til OL' - det synes jeg egentilig var helt godt set B) Men nej, det skal man beskytte sine børn mod at deltage i- nogle ting hører bare kun til ved festlige lejligheder i familien...

Anmeld

18. september 2010

MIKMAR-vb

Den store er rigtig dygtig til at spille på trommer, vi gave ham et trommesæt til jul for to år siden, men vi ville aldrig presse ham til at deltage i nogen form for konkurrence, medmindre han selv ønsker det. Faktisk sad han i går under Talent og sagde at han ville være med næste år :) Lad os nu se.... Men ellers er de som drenge er flest og alderssvarende til det de kan, åååhhhh jov igen den store er rigtig dygtig til at tegne, altså figurer fra tegneserier, når han ser fjernsyn, så kan han tegne dem efter imens, ved ikke om det er et talent, men imponerende er det syntes jeg, hans MOR ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.