Jeg skal opereres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

als-vb

lyder da som et smertehelved af dimentioner. Håber operationen går godt og du kan blive smertefri hurtigt. Er fda ikke til at leve med ellers. og Så er en hurtigt operationsdato altid bedre end at skulle vente i lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Kirle-vb

Hold da op! Jamen jeg krydser da fingre for at det vil hjælpe på problemet. God bedring og pøj pøj!

Anmeld

14. september 2010

Titte-vb

Jeg har endometriose.... Danner såkaldt chokoladecyster. Jeg har fået en hormonspiral fora t stoppe mine blødninger, og det er det bedste jeg hr gjort. Jeg er så også i den situation, at jeg hr fået fjernet en på 10 cm i diam. og den ene æggestok og æggeleder for 2 år siden, og jeg har endnu ikke fået børn. Måske får jeg det heller ikke, men det vil tiden vise. Det er et drastisk skridt at fjerne livmoderen, men for dælen da, det er heller ikke sjovt med de smerter du har. Jeg kender smertehelvedet, kunne have kramper i dagevis og nogle dage var det i 10-12 timer, rigtig smertefuldt. Pøj pøj med det, håber det hjælper dig!!

Anmeld

18. september 2010

Laurie-vb

pøj pøj... og krydser.

Anmeld

19. september 2010

Sofie82-vb

Tak til jer alle for søde og gode svar :) Nu er der så pludselig kun lidt over 1½ uge til og er da ved at få lidt sved på panden :ohmy:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.