Nogen der kan anbefale mig en kødhakker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg ønsker mig en kødhakker, men aner ikke om den skal være elektrisk, eller om dem man selv spænder fast til køkkenbordet fungerer godt.. Nogen erfaringer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Titte-vb

Jeg vil anbefale at du køber en elektrisk. Ofte er det dog en røremaskine med kødhakker tilbehør man køber. En elektrisk hakker mere ensartet synes jeg...... Jeg har en elektrolux, det er en røremaskine med hakke tilbehør med mere... bruger den fx til at røre en bolledej, mit hjemmelavede rugbrød ryger også deri, den kan klare 5 kg....

Anmeld

12. september 2010

Det er stadig mig-vb

Nå, dén kender jeg ikke! Så den må jeg lige ud og finde på nettet, tak for tippet..... :)

Anmeld

12. september 2010

Lars F-vb

Jeg har en Kenwood røremaskine, model stor, med en masse tilbehør. Jeg er rigtig godt tilfreds med kødhakkeren. Jeg tror det er vigtigt at den er af metal, og kraftig. Der må ikke være noget der kan gi' sig osv. Der skal osse helst være diverse forstykker osv til, så man osse kan bruge den til vaniliekranse og den slags.

Anmeld

12. september 2010

Frunett-vb

Har også bosch køkken maskine hvortil der også er kødhakker. Har nu kun brugt den en gang og der var den da udmærket, har ikke erfaring med de manuelle, men synes de er fede på den der retro måde :) Kan huske når min mormor lavede vaniliekranse, melboller osv på sin ;)

Anmeld

12. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg var lige rundt og kigge, og jeg skal nok bare have kødhakkeren alene, for jeg har køkken maskinen med de dele der nu hører til den (ikke mulighed for kødhakker)..... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.