Hej med jer.
Jeg tænkte at jeg lige ville præsentere mig selv. Jeg har læst med herinde længe og skrevet nogle få gange. Egentlig kunne jeg godt tænke mig at være mere aktiv herinde, men har lidt svært ved at komme i gang. Nok lidt fordi jeg tænker at hvis jeg opretter eller svare på et indlæg så vil de aktive brugere tænke, hvem hulen er hun?????
Så nu har jeg så fået den tanke at hvis jeg nu præsentere mig selv så kan det være det er lettere for mig at komme igan ;)
Jeg hedder Camilla, er 34, gift på 6. år og mor til 3 børn. 2 drenge på 7 og 2 og en pige på 5 år. Vi bor på fyn sådan ca. 15 km fra Odense i et gammelt hus som vi er ved at bygge om. Det har været en kæmpe lang proces. Vi har et stuehus på 98 km2 og er ved at lave en tilbygning på 168 km2. Det har stået stille længe da min mand skulle bygge selv og røg ned af stigen i foråret og fik et slemt brud på højre håndled. Det har så gjort at han ikke længere kan bygge, så nu skal vi til at hyre håndværkere ind så nu håber jeg på, der bliver sat lidt skub i det hele. Er ved at blive sindsyg over at bo 5 mennesker på så lidt plads :woohoo:
Jeg er uddannet sygeplejerske i 2001 og arbejder som hjemmesygeplejerske i Odense kommune.
Ja det var så lidt om mig. Nu vil jeg så gøre hvad jeg kan for at blive lidt mere aktiv herinde ;)
Anmeld