Det er satme ikke meget, som sker her på sitet...?
Er I sikre på, at I er vågne nok? :D
Nå, men her er jeg. Sorry to Say ;)
Her sker en del.
Den store er på lejrskole, han skal opereres næste torsdag (indlægges på min fødselsdag dagen før *yippiyeah - nooot*)
Den yngste hjælper de andre i klassen, fordi han er skide dygtig, øver danselektier på alle tider af døgnet, laver lektier med største iver
Jeg bryder sammen hvert andet øjeblik om natten og på arb, fordi jeg spekulerer over det lort i næste uge, jeg knokler dagligt med mig selv og bunker af diktater fra læger, omlægning af lån, opdragelse af smølfeparakit, sover meget lidt
Manden - han er her bare til at holde sammen på det hele. Heldigvis for det!
I weekenden var jeg på verdens mest dødsyge bazar. Pia og Signe; godt I ikke havde stand. I var blevet tosset over så lidt tilgang, både på antallet af stande og det manglende publikum.
Jeg bliver ikke ramt på mit arb af nedskæringer, så det er en fantastisk følelse hver dag at vide det, men det er virkelig sygt at se andre faggrupper være ved at skide grønne grise, fordi de ikke kender deres fremtid.
Til næste år skal vi til syden, om lidt har jeg 'fri' i min. 1½ uge, jeg har styr på TA, taxakørsel og genoptræning til dels - var der andet? Nej, det var vist en meget hurtig opsummering på min verdens område.
Jo, forresten - forvent ikke, at jeg vender tilbage til indlæg, hvor man 'savner svar fra aktive debattører', totalt latterligt, at man ikke har 'lov' til at holde sig ude af en debat. Det siger vist lidt mere om nogle, end om andre, at de kan holde sig i skindet og ikke vade forkert heeeele tiden ;) (hvis sådan en lille een forståes korrekt?! ;))
Anmeld