kiggede ind, hej med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Fru_Hansen-vb

Længe siden jeg har været på voresborn, så længe siden at jeg ikke kunne logge på. Kan man ikke skrive som gæst mere :) Kan se der er et par kendte ansigter stadig. Ville bare sige hej til jer. :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

kongster-vb

Hej med dig! Nej, man kan ikke skrive som gæst mere, men bare log på og bland dig i debatten :-) Skønt med nye (gamle) ansigter

Anmeld

6. september 2010

LouiZe-vb

Long time, no see ;) Håber det står fint til ved jer :)

Anmeld

6. september 2010

Fru_Hansen-vb

Ville hellere ikke skrive som gæst, det var mere af nød da jeg ikke kunne få lov at logge på . Vil prøve at være herinde lidt mere måske, det virker som vb er blevet lidt større igen (flere medlemmer ) Men ville som sagt bare lige sige hej

Anmeld

6. september 2010

Bellis-vb

Hej Igen. Hyggeligt at 'se' dig :laugh:

Anmeld

6. september 2010

Titte-vb

Velkommen tilbage!!! :laugh:

Anmeld

6. september 2010

Pia S-vb

jamen god dag fru Hansen. Jeg er her nu heller ikke så meget, men du vil da kunne støde på mig!

Anmeld

6. september 2010

Lars F-vb

Velkommen tilbage; håber du får lyst til at blive.

Anmeld

6. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen hej søde!!! Jeg har selv lige haft en pause herinde på omkring 5 mdr, og er kommet tilbage igen for ikke så længe siden. Tænkte på at sms'e dig en overgang, men kom så bort fra det igen!!! :) Var du ude og se raketten igår med ungerne?

Anmeld

6. september 2010

Fru_Hansen-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jamen hej søde!!! Jeg har selv lige haft en pause herinde på omkring 5 mdr, og er kommet tilbage igen for ikke så længe siden. Tænkte på at sms'e dig en overgang, men kom så bort fra det igen!!! :) Var du ude og se raketten igår med ungerne?
Var nede på havnen den da den kom til byen, knægten måtte jo opleve det live. forsøget på opsendelsen så vi fra tvét. Er det stadig det samme mobil nr der duer ??.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.