Lad cykler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.666 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Soap-vb

Jeg vil så gerne have mig en lad cykel, dvs en cykel med lad foran så jeg kan cykle med begge børn på en gang, gerne med 'tag' på men ikke en nødvendighed :) Men sikke da en jungle og varierende priser :S Er det nogen af jer der har sådan en ? Og vil fortælle om den er god eller dårlig og om i evt ville ha valgt en anden model hvis i ku gøre det om ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Det er stadig mig-vb

Da ungerne var helt små, havde jeg en alm Christinia ladcykel, men synes den var LIDT tung at træde, men var glad for den fordi den var så rummelig. Desværre blev den så stjålet og istedet købte jeg så en Jernhest hos www.sortejernhest.dk og den var faktisk meget lettere at træde og mavøvre rundt i trafikken, men var så ikke helt så rummelig som den første cykel. Men, også den cykel blev stjålet, og nu har vi ikke nogen - ungerne er blevet dét større nu, så behovet er der måske heller ikke mere. Men jeg savner den nu alligevel til indkøb, strandture og den slags - jeg har jo ikke dansk kørekort, og er afhængig af cyklen. - jeg har også prøvet Nihola ladcyklen, men synes den var for lille til os, men den kørte fantastisk og var let at træde/styre.

Anmeld

3. september 2010

Kirle-vb

Åh jeg ønsker mig også en ladcykel men har forelsket mig i en Bella bike. Den skulle være nem at cykle med og prisen er tilsvarende go ;)

Anmeld

3. september 2010

Soap-vb

Bella Bike, dem kender jeg vist ikke , det må jeg lige søge på, tak :)

Anmeld

3. september 2010

Det er stadig mig-vb

Bella bikes er det samme som jernhesten, de har bare sjovere designs, men kørekomforten er den samme, og prisen er lidt mindre pga ladet er lavet i træ.... :)

Anmeld

3. september 2010

Kirle-vb

Ja det er rigtigt men bellaen er også baghjuledrejet som kræver lidt tilvænning men tilgengæld skulle gøre den nemmere at køre :) Plus du kan få egne billeder på :)

Anmeld

3. september 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, de er rigtig flotte!! :)

Anmeld

3. september 2010

Kirle-vb

ja de er seje :) Og jeg har hørt fra en ven ved politiet at der skulle være mindre videresalg i bellaen fordi de er individuelle. De er ganske enkelt nemmere at spore end en chr., nihola eller jernhest. Jeg havde engang en rød bedstemorscykel med sorte pletter. Den blev aldrig sjålet sevlom jeg satte den de mærkværdigeste steder. Det virker :)

Anmeld

4. september 2010

Johannamor-vb

Har du set Politiken i dag? Der er tests af ladcykler...

Anmeld

4. september 2010

Soap-vb

Nej det har jeg ikke , tak for tip Sidder faktisk og død keder mig så tjekker det ud med det samme :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.