Rotter i toillettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Webredaktøren-vb

Da vores ejendom forleden blev oversvømmet og fik vand i alle kælderrummene, var der er en del rotter, der druknede og lå døde i kælderområdet :woohoo: I avisen kunne jeg så læse, at en del rotter blev presset af den meget vand i kloakkerne og måske valgte at søge tilflugt i gennem systemet og evt. kunne komme op gennem toiletterne - derfor lød anbefalingen på at huske at slå toiletbrættet ned, hvis man var i tvivl om vandlåsen virkede :blink: Slår I toiletbrættet ned og lider I af rotte-frygt? ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Det er stadig mig-vb

Nope, slår ikke brædtet ned pga angst for rotter. Jeg er ikke bange for rotter og kunne vel i princippet lægge mig til at sove, selvom de kravlede rundt. Men edderkopper! Så STOPPER al sund fornuft! :ohmy:

Anmeld

2. september 2010

Johannamor-vb

Ja, da jeg boede på Frederiksberg og vi i en længere periode havde problemer med gamle kloaker, vænnede jeg mig til ALTID at slå toiletbrættet ned. Nu tænker jeg ikke mere så meget over det...

Anmeld

2. september 2010

LouiseHH-vb

Uhhh haa rotter i toilettet!!!! Glemmer aldrig da jeg lige var flyttet hjemmefra og ind i en lejlighed ovenpå et pizzaria... Der kom der pludselig rotter i kælderen og div. andre steder og fik også besked på af rottefængeren at slå brættet ned, og at banke ovenpå det inden man løftede det op... og det kan i lige bande på jeg gjorde - ja rent faktisk turde jeg ikke forlade sofaen resten af dagen og holdt ben og arme indenbords... jeg skulle ikke nyde noget. Der kom dog aldrig nogle rotter og hapsede mig i bagen, og så kun en enkelt i trappeopgangen en sen aften jeg kom hjem.... Nu (i en anden lejlighed) slår jeg aldrig brættet ned og tænker ikke på rotter... Meeen her har vi tilgengæld flagermus der sværmer rundt foran opgangen om aftenen... hyggeligt!!! :unsure:

Anmeld

2. september 2010

Spunk-vb

Næ, det har jeg aldrig skænket en tanke. Til gengæld var jeg engang i Indien og overnattede på et virkelig snusket hotel midt i en nationalpark. Da vi hørte mærkelige lyde fra badeværelset midt om natten var vi sikre på at det var en slange i toilettet, men der var ingen af os der turde at kigge efter :blink:

Anmeld

2. september 2010

desirefinck-vb

Jeg slå altid toiletbrættet ned efter brug, nogle gange også nå man mand har været på toilettet. Men det er nu ikke for frygt at rotter. Det er en vane jeg altid har haft.. Fordi det ser pænest ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.