Glimrende film i bio lige nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Webredaktøren-vb

Det bliver desværre ikke længere til så mange biografture, da der altid skal arrangeres børnepasning først - men til gengæld vælger jeg derfor biograffilm med omhu nu :) I går fik jeg endeligt set Inception, der var glimrende med interessant handling og gode effekter - lige en film for mig ;) Ellers bliver det jo mere til Toy Story og film i den kategori... Hvilke film har I for nyligt set i biffen, der er værd at anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

ma08-vb

Webredaktøren skrev:
Hvilke film har I for nyligt set i biffen, der er værd at anbefale?
Ingen... altså forstået som, at vi slet ikke har været i biffen for nylig - seneste film var vist 'Mænd der hader kvinder' :ohmy: Men vi vil rigtig gerne se 'Hævnen', og MÅSKE kommer vi af sted denne gang, inden den bliver taget af plakaten :laugh:

Anmeld

2. september 2010

NikiFin-vb

Jeg fik anbefalet 'Salt' men ikke set den

Anmeld

2. september 2010

als-vb

b-i-o-g-r-a-f-e-n?????? sorry har ikke været der i flere år. Var i biffen inden vi fik tøsen så over to år siden.

Anmeld

2. september 2010

Rita-vb

De sidste to film jeg har set var Bølle Bob og Luftens Sidste Mester. Jeg havde egentlig helst været fri... :laugh:

Anmeld

2. september 2010

Johannamor-vb

Det er 6 år siden, jeg havde overblik over, hvilke film, der var værd at se, og fik set de fleste af dem (og det var mange). Nu følger jeg ikke rigtigt med. Det betyder så, at vi ind imellem går i biografen og ser noget, som vi ikke rigtigt ved, hvad er - simpelthen fordi vi har en friaften og lyst til en biograftur. Og også at vi går glip af de film, som vi faktisk gerne ville se, simpelthen fordi det ikke passer ind i familieplanerne, at vi får børnene passet. Ialt kommer vi måske i biografen 2-4 gange på et år (plus et par gange mere, hvor vi ser Peddersen & Findus o.lign.). Så det er ikke mig, man skal spørge om bio-råd...

Anmeld

2. september 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg har ikke været i biografen siden stumfilmen!! Ok, måske lidt overdrevet, men det er meget meget længe siden - tror det var til noget Spiderman da de ældste var små. Og noget Vanilla Skye som jeg udvandrede fra af kedsomhed. Min kæreste går i biografen med ungerne et par gange om måneden, og ved de har planlagt Toy story 3. Det er egentlig lidt dumt, for jeg kan godt lide at gå i biografen og se voksenfilm, men jeg kan ikke så godt se børnefilm og føler det som en hel lidelse den tid det vare. Så der er det dejligt at deres Far kan tage over, og jeg ved de nyder de der ture med biograf og junk-food :)

Anmeld

2. september 2010

LouiseHH-vb

Hejsa. Min kæreste og jeg har for nylig set hævnen, den var virkelig god. Men virkelig også en stærk og lidt skræmmende film. Jeg havde i hvert fald tårer i øjnene flere gange! Men en super god film! Vil stærkt anbefale den, men husk lommetørklæder. Mvh. 0g god biftur Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.