Ikke længere nedtur - opfølgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Caidas-vb

Synes lige jeg skylder jer en opfølgning. For 2 uger siden skrev jeg om min nedtur ang min mand. Vores læge havde jo ferie den gang, og jeg besluttede at vente på hende. Da vi skulle ha pigerne til lægen i går, spurgte jeg ham inden, om jeg skulle tale med lægen. Han sagde at han synes at alting gik bedre, hvilket jeg også kan mærke. Også derfor jeg ikke har kommenteret videre på den anden tråd. Han lovede samtidig at være åben over for, hvis jeg bemærkede noget igen. PS: han har stadig ikke fået sine feriepenge :( og lønnen er ikke opgjort endnu. Men det går ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Det er stadig mig-vb

Nå men godt det hele går i den rigtige retning og at i kan passe lidt på hinanden. Det var da også irriterende med de penge - og lige til at få smadret humøret af! Håber dét også snart vender, så i kommer ordenligt ovenpå, for det hjælper jo også på humøret!!

Anmeld

1. september 2010

kongster-vb

Dejligt at høre at han er åben og at det går fremad.. Held og lykke med det økonomiske

Anmeld

1. september 2010

Laurie-vb

dejligt det går fremad... og tak for opdateringen... Kram herfra.

Anmeld

1. september 2010

Spunk-vb

Rigtig rart at høre, at det går bedre for jer :)

Anmeld

3. september 2010

Titte-vb

Dejligt at din mand har det bedre, det smitter jo af på hele familien......

Anmeld

4. september 2010

lib1982-vb

Tak for update - og endnu engang: jeg synes det er så stort af dig, at du i dén grad støtter din mand - håber han også er glad for det!!! Held & lykke fremover, lyder til, at det går den rigtige retning! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.