Sex i det kolde soveværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Spunk-vb

Nu var jeg altså lige nødt til at starte en ny tråd for ikke at kapre efterårs-tråden. Det er måske et dumt spørgsmål, men de af jer som altid har åbent vindue (eller lukket dør og slukket varme) i soveværelset: Hvordan er det med sex? Man får selvfølgelig varmen undervejs, men jeg synes altså at det er usexet at starte forspillet under en kæmpe dyne. Og det er også usexet at være så uspontan at man på forhånd tænder varmen nogle timer i forvejen. Så hvad gør i? Man kan selvfølgelig gøre det andre steder end i soveværelset, men det er jo rart at have muligheden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

als-vb

vi starter under dynen. jo upraktisk, men man får jo ret hurtigt varmen specielt når man præcis skal kæmpe under en dyne, andre gange tænder man varmen på forhånd, eller nyder at gå fra kold til varm, så går der sport i at få hinanden varmet op. Eller tager et andet rum.

Anmeld

31. august 2010

Det er stadig mig-vb

Vi har jo separate soveværelser (grundet min mands sindssyge snorken!), så jeg går ind i hans lune hule, og så kan han så ligge på 'den våde plet'..... :laugh: Ellers er det kampen om at holde dynen på, eller at liiige lukke vinduet i god tid og skrue op for radiatoren (det virker bare så planlagt), og sker det spontant, så bliver det ret ofte til en 'quicky' for ikke at få drivis i tarmene... :laugh: ............og ellers er der jo andre steder.

Anmeld

31. august 2010

Pia74-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
og så kan han så ligge på 'den våde plet'..... :laugh:
:laugh:

Anmeld

31. august 2010

mariamiss6-vb

Tjaaaaa altså vi har altid bare startet under dynen... Det er da dejligt varmt, og så man jo prøve at gøre plads til 2 under 1 almindelig dyne så kommer man jo hinanden ved :D Og senere har vi ligesom bare smidt dynen, og sexet højt og flot på kulden LOL

Anmeld

31. august 2010

Rita-vb

Det har jeg lige godt aldrig overvejet skulle være et problem :P Vi sover altid for åbent vindue og har et relativt aktivt sexliv, som ofte indbetaler morgensex, men jeg har virkelig aldrig tænkt over om det er for koldt i soveværelset :laugh: Til gengæld er her ofte uudholdeligt varmt om sommeren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.