Argh - frustration!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Spunk-vb

De sidste to nætter har spunken sovet vildt uroligt. I nat var jeg inde for at lægge hende ned og give hende sut 9 gange! Natten til lørdag var det noget i samme retning og der var det oven i købet ikke nok bare at lægge hende ned og give hende sut - så vi afprøvede også bleskift, mad og at tage hende ind til os. Uden at det hjalp synderligt. Hvilket betød at vi gik rundt som zombier det meste af dagen i går. I nat har jeg taget mig af alt natteroderiet og manden stod så op med hende i morges, så vi er ikke helt så trætte, men det er alligevel træls. Hun sov en time i formiddags og siden har vi ikke kunnet få hende til at sove selvom hun er dødtræt. Hun falder i søvn, sover omkring 30 sekunder og vågner så skrigende. Det er bare så frustrerende. Jeg synes at det er synd for hende, men jeg er også ved at gå ud af mit gode skind. Det var bare ikke sådan min sidste feriedag skulle have været. Vi skulle bare have hygget os og nydt at have god tid sammen. ØV. Tak fordi du gad at læse mit brok....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Kirle-vb

Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet fordi det er lige præcis sådan det er at være mor. At se alle ens planer gå helt i stykker og alligevel være lykkelig. Træt oh ja men også lykkelig :) Har ingen gode råd eller andet. Ville bare give dig et klap på skulderen! :)

Anmeld

29. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Tanker herfra... Det er så dejligt, når de er blevet lidt større og lidt mere forudsigelige - og des mere frustrererende, når de så går andre veje alligevel... Kender godt de dage/nætter - ZZZZZZZZZZ :woohoo:

Anmeld

29. august 2010

als-vb

øv hvor vi vidst alle har prøvet det der. Men hvis hun ligefrem skriger kunne det jo være ørene den er gal med, sådan var tøsen og det viste sig at være mellemøre betændelse. Ellers er hun bare inde i en af de der perioder, men glæder sigtil at glemme alt om.

Anmeld

30. august 2010

Spunk-vb

Tak for jeres søde tanker. Vi har i dag opdaget en ny tand, så det var nok den der drillede. Natten til i dag var god - heldigvis. Og det var skønt at komme hjem fra arbejde til en sød og smilende pige og min søde mand som havde lavet en masse husligt arbejde og havde boller klar.

Anmeld

30. august 2010

ma08-vb

Ja det lyder sandsynligt :laugh: Kender godt det dér med pludselige urolige nætter, og vupti finder man ud af årsagen et par dage senere - fx en ny tand! :)

Anmeld

30. august 2010

Happymummy-vb

Skulle lige til at spørge forsigtigt, om det måske kunne være en tand, der var på vej :) -noget vi iøvrigt aldrig selv tænkte på, når vores søn var urolig i den alder. Håber for jer, at hun er sluppet for generne, nu hvor den er brudt frem :)

Anmeld

30. august 2010

Spunk-vb

ABC skrev:
Skulle lige til at spørge forsigtigt, om det måske kunne være en tand, der var på vej :) -noget vi iøvrigt aldrig selv tænkte på, når vores søn var urolig i den alder. Håber for jer, at hun er sluppet for generne, nu hvor den er brudt frem :)
Det lader heldigvis til det. Og ja - bagefter synes man jo at det er soleklart og kan ikke forstå at man ikke gættede det....

Anmeld

30. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Det har jeg også prøvet, når han har fået tænder :laugh: Der går lige en dag eller to, så finder man ud af, at der er kommet en tand :silly:

Anmeld

30. august 2010

Fuzzbox-vb

AE AE AE AE :) Life is har, and then you nap ;) Eller det gør i i hvertfald for tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.