Ahh - endelig weekend...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Så blev det endelig weekend :klap: :klap: :klap: Har bare haft en super hektisk dag :motion: Formiddagen gik med indkøb og forskellige praktiske ting. Så har jeg været til genoptræning/styrketræning - og direkte ned og hente min datter fra skole. ...og selvfølgelig lige netop i dag, hvor vi har super travlt... Ja da har hun været i slagsmål med 3 drenge - kun 'for sjov' - men hun var total møgbeskidt af støv og faldgrus. Hendes lange hår var fuldstændig stift, tøjet møgbeskidt - og ligeså hendes nye sko til 600,- :mur: Hurtigt hjem og i bad begge to, om og hente lillebror i vuggeren, hjem og lave madkurv - og tilbage til vuggestue/børnehave til sensommerfest 15.30. Pu ha det har været stressende :pinch: Efter 4 timer med forskellige aktiviteter, kaffe og kage, auktion, spisning og masser af snak - endelig hjemme. Aflevere datteren til samvær med far, putte lillebror - og endelig er der fred og ro :cheer: Sidder og glæder mig over mine dejlige unger, som jeg har haft en rigtig dejlig aften med - og har bestemt med mig selv :P at der skal slappes af resten af weekenden... Hvordan ser jeres weekend ud ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Spunk-vb

Jeg har min nevø på besøg. Så i morgen skal vi enten på biblio, i svømmehallen eller legestue. Og senere kommer min søster for at hente ham, så der skal vi nok hygge lidt. Søndag kommer svigerfar til frokost, men vi sniger os vist lidt nemt udenom ved at invitere over på en nærliggende café der har stort frokostbord. Resten af tiden skal bare gå med at nyde min søde mand men især min skønne lille pige som jeg ved at jeg kommer til at savne mandag når jeg starter arbejde igen. Lyder som en hyggelig fest. Hvor meget gik din kurv for?

Anmeld

28. august 2010

Johannamor-vb

Her nyder jeg også weekenden, der helt efter planen skal gå med 'ingenting'. Drengen er færdig med første uge i børnehaveklassen, og selvom det er gået fint, har jeg kunnet mærke på ham, at det har været hårdt: Nye mennesker, nye regler, nye omgivelser, nye vaner... Dagen startede så faktisk med, at drengen fik ondt i maven efter morgenmaden og kastede op lidt senere. Vi blev bekymrede, fordi han virkelig klagede sig, men efter et par timer faldt han i søvn, sov et par timer - og ligger nu og daser med en film eller tre på dvd. Og han har spist lidt og drukket både cola og saftevand, så jeg tror, det er overstået... Selv har jeg taget tilløb til at grave et lidt større 'urtebed' i haven, så vi kan få nogle hindbær- og jordbærplanter i jorden plus lidt mere liv og kulør. (Haven er ikke meget andet end et frimærke med en lav hæk omkring, men jeg håber, der sker noget på de næste par år.) Havearbejdet blev dog afbrudt: 2 gange af styrtregn og én gang af drengens opkastning, så jeg regner med at gøre det færdigt i morgen. Og så har jeg været ude at løbe og læst en god bog. Jo det er afslapning!

Anmeld

28. august 2010

kongster-vb

Vi har haft stor fest idag. 14 mennesker til frokost. Laksemad, lasagne og lagkage, bestilt af morgendagens fødselar. Super super hyggeligt, men jeg er træt nu :-) Mange gode gaver til tøsen, godt selskab, masser af familie der var kørt den lange vej til København. Skøn dag. I morgen er det så datterens rigtige fødselsdag og vi skal i Tivoli. Overraskelse til hende, som jeg glæder mig til at give hende. Og så skal vi nok spise ude.

Anmeld

28. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Afslapning afslapning alfslapning...hvilket er tiltrængt.... Har haft besøg af min lillebror og hans kæreste da vi skulle have taget et billede som vores forældre skal have fødselsdagsgave. Manden har ordnet blomsterbede, klippet hæk og slået græs idag..... Men der ud over skal vi absolut ikke lave noget resten af weekenden anden end hygge med ungerne.... Til gengæld er alle weekender i september og i starten af oktober booket op med fødselsdage og en enkelt kæreste tur til manden og mig......

Anmeld

28. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Spunk skrev:
Jeg har min nevø på besøg. Så i morgen skal vi enten på biblio, i svømmehallen eller legestue. Og senere kommer min søster for at hente ham, så der skal vi nok hygge lidt. Søndag kommer svigerfar til frokost, men vi sniger os vist lidt nemt udenom ved at invitere over på en nærliggende café der har stort frokostbord. Resten af tiden skal bare gå med at nyde min søde mand men især min skønne lille pige som jeg ved at jeg kommer til at savne mandag når jeg starter arbejde igen. Lyder som en hyggelig fest. Hvor meget gik din kurv for?
Åhh ja, den sidste weekend inden man starter arbejde er bare helt speciel - håber I rigtig får nydt hinanden :cheer: ...det var en hyggelig fest - rart at have tid til at tale lidt med de andre forældre... Både kurven med agurkesalat og den med peberfrugter gik for 40.- stykket - vist en helt go' pris :P

Anmeld

28. august 2010

Det er stadig mig-vb

Kæresten tog drenge til Sverige igår Fredag efter arbejde, de skulle på noget festival. Så jeg hygger alene med pigen hvilket vi ELSKER!! Så vi har købt nye øreringe til hende idag, og en Pippi film hun har ønsket sig, og ellers har vi bare tusset rundt med hver vores og hygget os. I morgen kommer familien tilbage, og så er dén weekend ved at være slut.

Anmeld

29. august 2010

als-vb

min weekend stod på kærestens 30 års fødselsdag. HAn skulle jo pgså fejres dog her tre uger efter hans fødselsdag. Det var en super hyggelig dag, hele den pukkelryggede var her til grille og god mad. Jeg var i godt humør og kunne tænke på andet end mit hoved. Og heldigvis blev det ikke som kæresten havde troet en stor tudefest. V´Fik snakket igen med alle om hvad der skete osv, men ingen tuderi. Var bare en rigtig hyggelig dag. I dag stod på oprydning og afslapning og en lille lur op 2 en halv time. herligt.

Anmeld

29. august 2010

Lars F-vb

Tillykke med tøsen i morgen, Kongster.

Anmeld

29. august 2010

kongster-vb

Tak!! Det er (var) i dag og vi har haft en skøn lang dag i Tivoli. Og en god fest for familien i går, så hun er blevet fejret efter alle kunstens regler :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.