Ideer til auktion???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Vi skal til sensommerfest i min søns vuggestue, og der er et hav af aktiviteter bl.a. auktion. Vi skal (det er frivilligt) medbringe noget til auktionen, som så forhåbentlig blir' solgt - og pengene vil så gå til nye tiltag til legepladsen. Skide god ide :cheer: Som forslag til bidrag nævner de bl.a. blomster, kartofler, gulerødder, krydderurter osv. ...men når man nu ikke har en have, og gerne vil bidrage med noget spændende - hva' kommer man så med :ohmy: Det skulle jo gerne indbringe maaange penge - og ikke koste alverden :dry: Hvad skal jeg tage med - hjæææælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

desirefinck-vb

Jeg er ikke så kreativ.. Hvis I har et 10 kr marked så kunne man finde nogle ting der nede og lave en lille kurve med lys,servietter, og lidt andet godt.

Anmeld

24. august 2010

Signe1704-vb

Hvad med at bortauktionere en dag på tur med vuggestuen? Eller man kunne få pædagogerne til at hjælpe børnene med et kunstværk - enten et de er fælles om (evt kun de store børn) eller noget de har lavet hver især? Det kan også være du kan få nogle billeder fra institutionen og så lave nogle mapper med billeder fra 'dagligdagen i vuggeren'. Hmm har ikke lige flere idéer. Så skulle det være noget med noget sjov - bortauktionere noget om/med pædagogerne.Kan desværre ikke lige komme på noget der kunne være sjovt, men husk at få personalets accept inden ;) Håber der var noget der kunne bruges.

Anmeld

24. august 2010

Det er stadig mig-vb

Er du kreativ? Hvis ja, så kan man jo sy/strikke nogle jule/påsketing, lave nogle nøgleringe med perler og knyttede snore osv osv..... Er man ikke kreativ, så har man måske nogle ting a la loppemarked man aldrig bruger? Kaffestel, vaser, urtepotter, glas, DVD film, Cd'er osv.... :huh:

Anmeld

25. august 2010

Spunk-vb

En rigtig lækker kage. Eller hjemmelavet marmelade. Her hvor jeg bor vokser der masser af mirabeller vildt - jeg plukkede og lavede marmelade i går. Ellers kan du jo altid købe nogle frosne bær og lave af, men så finde nogle flotte glas eller dekorer med flot etiket, glasmaling, stof over låget etc. Dansukker har en ok etiket-'maskine'. http://www.dansukker.com/Default.aspx?ID=209

Anmeld

26. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Tak for masser af gode ideer :cheer: Fandt ud af, at det nærmest er en slags høstfest - og at det 'bare' skulle have noget med afgrøder at gøre.. ...og det skulle kun være noget symbolsk - derfor kan vi forældre jo godt overbyde hinanden :woohoo: Det blev såmænd kun til en kurv med forskellige snackpeber og et glas hjemmelavet agurkesalat (fik et glas af min søde nabo) - pakket fint ind i cellofan og bånd. Det lignede en halv million, og personalet var vildt begejstret - måske man selv skulle byde på det :silly:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.