Vikle anbefales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Smilula-vb

Da min datter var 3 mdr gammel købte jeg en strækvikle - hold da op den er jeg glad for. Den kan anbefales ;) Jeg har også købt en mai tei til at afløse viklen når den bliver for lille til bebs. Min babypige har ikke sovet så meget om dagen, og så er viklen genial. Med pigen i den, kan jeg gå og lave alt muligt imens hun putter sig ind til mig... skønt. Og jeg har undgået at få ondt i håndleddene af at bære på hende. (Efter ½ time på legetæppet, 20 min. i skråstolen og en tur på puslepuden vil hun gerne op, og det kan man jo godt forstå :cheer: Bruger den næsten hver dag ca ½ time ad gangen, så skal hun ud og have strukket benene... Især er jeg glad for den, da jeg har en ældre tøs der også skal tilgodeses samtidig :) Mange ting kan lade sig gøre med sådan én. Om aftenen er der bare ro. Det kræver lidt øvelse at lære den at kende, og så kan den ellers bare bruges. Mange hilsner fra S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

NikiFin-vb

Jeg har brugt det her til min ældste og han elskede det.

det var den eneste mulighed for at gå en tur med ham fordi han ikke gad barnevognen. Han kunne sove 4-5 timer i slyngen og glemte at spise og skide. Det eneste var at jeg skulle gå eller i det mindste stå op. Hvis jeg sider ned vågnede han om lidt.
Jeg har den stadigvæk hvis nogen er interesseret i second hand babybag

Anmeld

24. august 2010

Rita-vb

Jeg havde købt en strækvikle til min yngste, men han vejede over 5kg da han blev født, så vi fik aldrig rigtig taget den i brug :) Til gengæld har jeg været helt vildt glad for min skildpaddeslynge - den bruger jeg stadig til både ham på 2 og ham på 4 :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.