Øhhhh, HeleneK....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. august 2010

EmiliasMor-vb

Ham din søn der, ha ser da godt nok sød ud var.. *fnis* :blush:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, og jeg synes også det vælter ind af dørene med tøser der 'skal låne' alt muligt af ham. Idag kom den store pige fra 2 sal og ville låne hans vandpibe, og igår kom en anden pige og spurgte om hun måtte låne nogle DVD film....og min overbo på 24, enlig med et barn, sidder altid og siger,,ååååh, bare han dog havde været 5-10 år ældre :laugh: :laugh: - og det sjove er, at de tøser der kommer for at 'låne noget' slet ikke er nogen han kender, men som han bare har set når han har været nede. Sødt.

Anmeld

22. august 2010

NikiFin-vb

Kvinderne i dag er så aggressive... Undrer mig om mænd kan lide det. Det tvivler jeg på

Anmeld

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

De virker nu ikke aggressive, men måske bare lidt påtrængende.... Min søn kan bedst lide de stille piger, dem som er lidt generte og som ikke gør det store nummer ud af sig selv....han har en 'kæreste' i USA som har en lille søn, han har næsten lige været ovre hos dem. Prøver lige om jeg kan finde et par billeder... http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/055.JPG http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/056.JPG

Anmeld

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

.....hun er faktisk en rigtig sød pige, lidt buttet og meget smilende. Manden er hendes onkel. :)

Anmeld

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

Det her er Heather, min anden svigerdatter, som lige har fået tvillinger..... Hun er dansk/amerikaner lige som mig, og bor her i Danmark :) http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/094.JPG

Anmeld

22. august 2010

NikiFin-vb

Sønnen er ikke til at smides ud ;) De danske piger er uheldige igen ;) Synes I det er muligt at moren misunder sin datter fordi datteren har mere succes men mænd eller er heldigere i livet end moren selv?

Anmeld

22. august 2010

kongster-vb

Det kan godt være det er muligt. Der findes jo så mange mærkelige mennesker. Personligt ønsker jeg alt godt for min datter og glædes når det går hende godt og er imponeret når hun er bedre til ting end jeg var i den alder (og nogle gange stadig er). Omvendt bliver jeg ked af det når det ikke går godt for hende og skal tage mig selv i nakken for ikke at projicere alle mine dårlige erfaringer og nederlag overpå hende. Vi ligner hinanden meget, men jeg skal huske mig selv på at hun stadig er sig selv og ikke mit spejlbillede. Det er svært når hun ikke altid kan lide de samme ting, som giver mig umådelig glæde, men så kan hun jo lide så meget andet og der er masser af hendes far i hende også

Anmeld

22. august 2010

Pikora-vb

kongster skrev:
Personligt ønsker jeg alt godt for min datter og glædes når det går hende godt og er imponeret når hun er bedre til ting end jeg var i den alder (og nogle gange stadig er). Omvendt bliver jeg ked af det når det ikke går godt for hende og skal tage mig selv i nakken for ikke at projicere alle mine dårlige erfaringer og nederlag overpå hende. Vi ligner hinanden meget, men jeg skal huske mig selv på at hun stadig er sig selv og ikke mit spejlbillede. Det er svært når hun ikke altid kan lide de samme ting, som giver mig umådelig glæde, men så kan hun jo lide så meget andet og der er masser af hendes far i hende også
Præcis sådan har jeg det også med min datter. Jeg oplever så også, at hendes far tit tager nogle ting fuldstændig cool, hvor de går lige i hjertet på mig, på grund af pigens lighed med mig selv. Så kan jeg godt synes, at han ikke tager tingene alvorligt nok; men i virkeligheden er det måske nogle gange meget godt ikke at overdramatisere. Jeg er også ganske klar over (-men ved dog ofte ikke helt hvordan jeg skal håndtere det..), at en del konflikter mellem mig og pigen skyldes at vi er skåret ud af samme stykke. Nå; men det var jo ikke det tråden handlede om.

Anmeld

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen alle de tråde der er til mig, må spammes med ALT, og diskussionerne må hellere end gerne drejses og tvistes i det uendelige!!! Jeg ELSKER den slag debatter.... Ok nu er min datter kun 4, så der er ikke så meget at komme efter. Men nej, jeg er så ikke den type der kunne blive jaloux på min datter, muligvis fordi jeg selv har valgt mit liv, mine uddannelser og altid har fulgt mine drømme - og nået dem. Jeg har ikke nogle hængepartier, og har ikke noget at blive jaloux over. Jeg er overbevist om, at min datters lykke, bliver min lykke, og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for, at hun skal opnå succes uanset hvad vej hun vælger! Men jeg véd, at de der syge kvinder findes, som aldrig rigtig kan gælde sig på andres vegne (hverken døtres, veninders eller andres!) og som jo på en eller anden måde går og lider og kæmper med store stygge monstre i deres sind..... Tænker lidt på den gamle danske film 'Den kroniske uskyld'.. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.