Siden Fields er åbnet har jeg haft supercool oplevelser, når jeg har skulle have fodtøj til den store.
Ingen hævede øjenbryn, når jeg bad om to par sko med to numres forskel, når jeg første gang havde indviget dem i problemet. De søgte andre butikker, hvis de ikke lige havde den anden af str.
Superfedt!
Nu er det blevet sådan, at man knap kan få hjælp derovre. Det startede for noget siden. Ubehøvlede unge piger, som fandt det smart at være hånlig, når jeg stod der i mit ansigts fodsved og prøvede sko. Eller prøvede at finde lige dem vi ku' li' i to forskellige str.
Sidste gang var jeg nr. 2 i butikken og den ENE ekspedient stod og kværnede med en anden - kunde, ved jeg ikke. Kværne gjorde de og det var ikke om sko. Efter 8min henvendte jeg mig til eks'en - jeg havde prøvet med øjenkontakt, smil osv
'Ja, det er da helt sikkert, at det her ikke er din butik og servicen kan man ikke klage over, for der er ingen! Og nu missede du et supersalg.' Smilede og forlod butikken.
I dag ville jeg over og lure tilbuddet 2 for 1 af. Det var jo fede mærker, som var i kampagnen. Jeg måtte løbe efter en lille blond heks (svensk!), blot for at få svar på et spørgsmål. Desuden fik jeg et hånligt svar, da jeg spurgte, om det var rigtigt, at der kun var Skofus tilbage; 'JA! Tilbuddet har jo varet siden i torsdags!'
Nååå ja, og I har disponeret forkert *doh*
Jeg var så glad for den butik - nu kan det bare være lige meget :(
Anmeld