Mærke på en taske - nogen der kan hjælpe:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. september 2009

LotteN

nogen der måske kan hjælpe mig..

Sidder og skal kigge efter en taske på nettet og nu har jeg skisme glemt hvad mærket hedder - typisk

Det er et mærke jeg mener starter med O, og som er meget spraglet i det - nogen det blinker en lille pære for???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

mor_sabina

LotteN skriver:

nogen der måske kan hjælpe mig..

Sidder og skal kigge efter en taske på nettet og nu har jeg skisme glemt hvad mærket hedder - typisk

Det er et mærke jeg mener starter med O, og som er meget spraglet i det - nogen det blinker en lille pære for???

Oilily??? De har dem i Bilka lige nu til kun 399

Anmeld

5. september 2009

Rikke, Liam & Linus

Oilly?

Anmeld

5. september 2009

LotteN

mor_sabina skriver:

Oilily??? De har dem i Bilka lige nu til kun 399

lige nøjagtig denne - tusind tak for hurtigt svar

Anmeld

5. september 2009

LotteN

RikkeØ skriver:

Oilly?

jep jep - tusind tak

Anmeld

5. september 2009

mor_sabina

LotteN skriver:

lige nøjagtig denne - tusind tak for hurtigt svar

Har du set den i Bilka kataloget? Den er bare for lækker havde en i forvejen men var simpelthen nødt til at erhverve mig en til

Anmeld

5. september 2009

LotteN

mor_sabina skriver:

Har du set den i Bilka kataloget? Den er bare for lækker havde en i forvejen men var simpelthen nødt til at erhverve mig en til

ja, jeg har lgie fundet reklamen frem og uha hvor det frister.. jeg synes de er så fede de tasker - er specielt vild med farven fra sidste år - den brune
Mon ikke jeg skulle forbi bilka og se om det er sådan en jeg skal eje - de koser jo 1100 kr fra ny

Anmeld

5. september 2009

mor_sabina

LotteN skriver:

ja, jeg har lgie fundet reklamen frem og uha hvor det frister.. jeg synes de er så fede de tasker - er specielt vild med farven fra sidste år - den brune
Mon ikke jeg skulle forbi bilka og se om det er sådan en jeg skal eje - de koser jo 1100 kr fra ny

Ja de er nemlig pænt dyre normalt. Har også købt den brune. Og har en der minder om den lyse(ved ikke hva år den er fra) da min chef havde en veninde som solgte andensorteringer Men den er bare for lækker du kan da ikke undvære den

Anmeld

5. september 2009

LotteN

mor_sabina skriver:

Ja de er nemlig pænt dyre normalt. Har også købt den brune. Og har en der minder om den lyse(ved ikke hva år den er fra) da min chef havde en veninde som solgte andensorteringer Men den er bare for lækker du kan da ikke undvære den

nej, det mener jeg jo heller ikke jeg kan, men kæresten er vidst af en lidt anden mening!!!

Anmeld

5. september 2009

mor_sabina

LotteN skriver:

nej, det mener jeg jo heller ikke jeg kan, men kæresten er vidst af en lidt anden mening!!!

Jeg måtte bruge undskyldningen at den skulle bruges som skoletaske nbår jeg starter til februar (men psstt det skal jeg ikke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.