The new princess of England

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. september 2009

Dansker i England

Så blev min lille prinsesse født. Den 4. september kl. 01.19 kom hun til verden 3940 gram tung. Jeg startede med veer aftenen inden  kl. ca 19.00 og ved midnat den næste nat fik jeg presseveer. Hun var en stjernekigger, men en fantastisk en af slagsen, og jeg kan slet ikke få nok af hende
Min mand var med mig under fødslen, hvilket var en kæmpe hjælp men også en overraskelse, da han havde sagt, han ikke ville, da han jo ikke er faderen. Men at han var der, tror jeg har gjort, at han har haft lettere ved at forholde sig til hende, og han er også faldet pladask for hende Så nu er vi alle glade men trætte - jeg har nærmest ikke sovet siden mine veer startede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

mor_sabina

Dansker i England skriver:

Så blev min lille prinsesse født. Den 4. september kl. 01.19 kom hun til verden 3940 gram tung. Jeg startede med veer aftenen inden  kl. ca 19.00 og ved midnat den næste nat fik jeg presseveer. Hun var en stjernekigger, men en fantastisk en af slagsen, og jeg kan slet ikke få nok af hende
Min mand var med mig under fødslen, hvilket var en kæmpe hjælp men også en overraskelse, da han havde sagt, han ikke ville, da han jo ikke er faderen. Men at han var der, tror jeg har gjort, at han har haft lettere ved at forholde sig til hende, og han er også faldet pladask for hende Så nu er vi alle glade men trætte - jeg har nærmest ikke sovet siden mine veer startede.

Tillykke med din "lille" pige
Og hvor er du heldig at have sådan en fantastisk kæreste hold godt fast på ham
Held og lykke

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
stort tillykke med prinsessen!!!
Håber I rigtig får nydt hinanden, og snart får lidt søvn
knus Caroline

Anmeld

6. september 2009

Betina88

Tillykke med den lille prinsesse ,, ;D

Anmeld

6. september 2009

MetteT

Stort tillykke med prinsessen..

Knus Mette

Anmeld

6. september 2009

otlitrom

Stort tillykke med vidunderet!

Anmeld

6. september 2009

andershj

Tillykke med hende

Anmeld

6. september 2009

Ayasmor

stort tillykke med hende

Anmeld

6. september 2009

Dansker i England

Tak for jeres lykønskninger.
Det er en helt fantastisk følelse at være blevet mor, og jeg elsker hvert sekund af det.

Anmeld

6. september 2009

mortilsofieogsara

Stort tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.