opskrift på tomatsuppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.688 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2010

trine.nielsen-vb

Hej mødre ku godt bruge en god opskrift på hjemmelavet tomatsuppe med hvidløg og fløde i er der nogen som har? k.h Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Måske den her kan bruges - den er i hvert fald et hit her i huset :uhm: Tomatsuppe; 2 løg 2 fed hvidløg 1/2 l oksesuppe (1/2 l vand+oksebouillonterninger) 2 ds. flåede tomater 1/2 l fløde 3 tsk. oregano 1 tsk. timiam salt 1/2 pakke bacontern pr. person pasta (suppehorn) Løgene hakkes og hvidløgene presses og svitses. Oksesuppen og de flåede tomater blandes i, og det hele blendes. Herefter tilsættes fløde, oregano, timian og salt. Det varmes op, men må ikke koge. Pastaen koges, og baconternene steges. Anrettes med pastaen i suppen, og baconternene ovenpå. Mængden af pasta afhænger af, hvor meget fyld man ønsker i suppen ;)

Anmeld

19. august 2010

als-vb

TRor min er noget alla: 6 store kartofler 6 store gulrødder bundt hakket kål eller spinat 4 fed hvidløg frisk bacilikum 8 store tomater (godt modne) misu et løg en stor dåse pure. svits grøntsagerne(groft skåret) i ti min, kom krydderier i, kom pure i og lad koge i 35 min, blend det med stavblender, var igen en 10 minutter. lav pasta ved siden af og server til. dog uden fløde, men hvis du gerne vil have det i kan det kommes i efter ønske.

Anmeld

22. august 2010

trine.nielsen-vb

tusind tak den vil jeg lave super :)

Anmeld

22. august 2010

trine.nielsen-vb

den skal også prøves ej hvor lyder det lækkert tusind tak :)og god søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.