Noget uhyggeligt er der sket med mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2010

NikiFin-vb

Hvad med at fortælle i dette tråd om nogle mærkelige, uforklarlige eller spøgelseagtige oplevelser i vores liv. Jeg kan begynde med at mange gange hvis jeg drømmer om nogen menneske så træffer jeg det næste dag. Og det er ikke nogen jeg træffer hver dag som regel men folk som generelt ser jeg ret sjældent. Og det ikke noget planlagt men noget helt tilfældigt. Også når jeg drømmer om penge det er altid at nogen fra mine familie eller jeg selv der bliver syg. Det skete f.eks. på vores ferie. En nat drømte jeg om penge og jeg fortalte alle at jeg forventer at nogen af os bliver syg. Ingen troede på det og for det meste min søster som er helt imod at man tror på sådan nogle djævels ting og det var præcis hende som den næste dag fik en meget voldsom allergisk udslet også i halsen så kunne hun næsten ikke trække vejret og skulle presserende til lægen og fik drop og medicin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

NikiFin-vb

Og om det andet glemte eksemplet. For 2 dage siden kom hurtigt her på besøg min svigerinde som jeg ikke ser ret meget på det sidste. Faktisk mødte jeg hende sidst for næsten 3 måneder siden. Men hun kom for kort at aflevere og hente nogle ting. Og jeg havde nemlig lige drømt om hende. Da jeg så hende fortalte at jeg havde vidst at jeg træffer hende i dag fordi jeg havde drømt om hende. Hun sagde Hvordan kan det være, det vidste jeg selv heller ikke, det skulle være min mand der skulle komme i dag men blabla noget skete. OK, men alligevel jeg vidste det. Hun mente åbenbart at det var et slags kompliment fra min side at jeg drømmer om hende og gav en kram hehe.

Anmeld

17. august 2010

Det er stadig mig-vb

Det eneste meget meget underlige jeg har prøvet, var for en del år siden, hvor jeg pludselig fik en underlig fornemmelse i hovedet. Det pressede og summede og gjorde at jeg engang imellem ikke kunne styre mine ben og den ene arm, og en morgen vågnede jeg og var blind på venstre øje, hvorfor jeg selvfølgelig tog til længen og bad om en henvisning til neurolog, da jeg mente det kunne skyldes en svulst i hjernen...hvilket han var enig i. Min læge sendte så henvisningen og jeg tog hjem til mine forældre for at fortælle dem, at jeg havde det noget så elendigt. På det tidspunkt boede mine forældre i Crawford, og jeg boede i Corups Christi - timers kørsel fra hinanden. Men da jeg kom derhjem kunne jeg mærke en rigtig dårlig og trykket stemning, og begge mine forældre så nærmest rådvilde ud. Så fortale min Mor mig, at min Far netop havde været på hospitalet og fået konstateret kræft i hjernen, nogle metastaser der sad flere steder og trykkede så han havde problemer med synet på venstre øje, i perioder havde svært ved at styre sine ben og var delvist lammet i armen - han havde fuldstændig de samme symptomer som mig! I den periode hvor jeg havde det værst, var jeg helt sikker på at jeg var ved at dø, jeg vidste bare at det hér kunne IKKE helbredes. Men alle symptomerne forsvandt da jeg var hos mine forældre, og da jeg efter et par dage skulle hjem, så var jeg fuldstændig frisk. Min Far derimod var fortsat dødeligt syg, og døde kun få uger efter. Det gik utrolig stærkt fra diagnose til død. Den episode har jeg ofte tænkt tilbage på, men har aldrig kunne finde ud af, hvad fanden der egentlig skete. Det var fuldstændigt som om, at jeg kunne føle alt det min Far gennemgik, endda så voldsomt at jeg fik alle symptomerne, og samtidig er jeg jo godt klar over, at det er umuligt. Men hvad var det så? Det får jeg nok aldrig svar på.

Anmeld

17. august 2010

Spunk-vb

Sorry - kan ikke fortælle nogle spændende historier. Jeg tror ikke på det okkulte eller på gud for den sags skyld. Hvis man tror på den slags, så er man måske mere tilbøjelig til at tolke nogle oplevelser som overnaturlige, og modsat tolker man nok det meste som et tilfælde hvis man ikke tror på det. Men det var de en spooky historie Helene.

Anmeld

17. august 2010

NikiFin-vb

Selvfølgelig er der forklaring til alt bare vi ikke altid ved den. Jeg tror bestemt på alle de mærkelige historier folk fortæller fordi jeg også har oplevet nogle. Og jeg har også hørt lignende historier som Helenes. Det var også lidt mærkeligt da jeg mødte min mand den første gang. Han rang på døren og jeg åbnede. Det var aften, mørkt og jeg kunne næsten ikke se ham. Men i det øjeblik styrtede information i mit hoved som gentog mange gange: 'Den er ham som du gifter sig med.' Sådan noget havde jeg aldrig oplevet. Det var helt mærkelig fornemmelse, som om jeg kender ham og har ventet hele tiden præcis på den mand. Så inviterede han mig ud på en øl og da vi sat ved bordet sagte han: Jeg har ledt hele livet efter en pige som dig. Og jeg sagte: Nu har du fundet hahaha. Nogen tid senere fortalte jeg ham hvad jeg havde fået som information den første gang jeg mødte ham men han sagte at han ikke havde oplevet det samme. Men... da jeg fortalte det til min søster hun hoppede op og sagte at hendes mand har fortalt hende præcis det samme. Han havde mødt hende for første gang ved en helligdag i kirken hvor hun havde sunget. Han vidste med det samme at han havde mødt sin kone og fandt straks en måde at præsentere sig for hende. Min søster havde aldrig troet på den historie men det gør jeg selvfølgelig. Han er åbenbart sådan en type der oplever sådan nogle ting fordi da de boede her i Danmark på en mærkelig mode fik han information fra en af vores døde venner at de skal ud af Danmark ellers dør han omkr. Påske næste år. Den død man som var præst kom en morgen da min svoger var ved at vogne men ikke helst vogn og havde sagt: ' Hvad havde du lavet Peter, vil du dræbe dine børn. Hvis næste Påske I er stadig her i Danmark dør du'. Min svoger vidste på en eller anden måde at den information kom fra præsten. Det var så stærk påvirkning at han ikke kunne blive boende i Danmark længere. Derfor gik de :) Der er også nogle andre skrækkelige historier jeg kan fortælle men ved ikke om I gider at læse. Jeg siger kun en indtil videre. Da jeg var gravid med David stod jeg op en nat for at gå på toilettet. Men da jeg åbnede døren til gangen hørte jeg i den natte stilhed: 'Meeeeee'. Meget højt som om der var en gedekid der Meee ved siden af mig. Jag var helt forskrækket og hoppede op på min sovende mand som ikke havde hørt noget som helst. Den næste dag huskede jeg at jeg havde hørt at hvis en gravide kvinde bliver forskrækket føder hun en baby med en modermærke. Jeg havde helt glemt om det men da David kom ud det første jeg så (fordi det var ret mærkeligt) var en stor mærke på hovedet (som Michail Gorbachov men brun ikke rød). Det har han selvfølgelig stadig men heldigvis har hår vokset over og man kan ikke se det ;)

Anmeld

28. august 2010

NikiFin-vb

Har lige læst i nyhederne. Der var et lille jordskælv i Sofia (i går). 5 min før der skete ringede en dame til nyhederne og sagte at der kommer snart en jordskælv i Sofia. Altid når jordskælv kommer får hun noget specielt ondt i kroppen.

Anmeld

30. august 2010

Fuzzbox-vb

Inden jeg flyttede fra min mor, der boede hun i en lejlighed, hvor der tilsyneladende huserede en afdød person :blink: Ofte når vi allesammen var oppe, så kunne vi hører alle skabslågerne åbne og smække hårdt i :S Vi hørte også tit døren blive åbnet, og kunne ofte konstatere, at døren var låst, når vi gik nedenunder :ohmy: Min teori er dog, at det var naboens døre, der kkunne høres, men det er jo ikke til at finde ud af ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.