Gå i søvne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Mor til 3-vb

Min datter på 5½ har det sidste år gået i søvne, det er så tiltaget de sidste par mdr., og har nu været 4 aftener i træk. Det er altid ca. 1-2 timer efter hun er lagt i seng, så vi er altid oppe. Hun står altid ud af sengen, og går gerne fra hendes værelse, som ligger i kælderen, op af trappen, rundt i køkkenet og så ind i stuen, eller ud på toilettet og tager bukser af, og går så helt i stå. Ofte hulker hun og er ikke til at komme i kontakt med. Indimellem tager hun dynen med og lægger sig forskellige steder i kælderen, oftest dog bare på gulvet i hendes værelse eller i gangen. Vi bærer hende selvfølgelig altid ind i seng igen, og hun er aldrig vågnet helt under disse episoder. Har i andre også børn der indimellem går i søvne, og hvad laver de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Rita-vb

Mine drenge går heldigvis ikke i søvne, men jeg gjorde det selv som barn. Jeg var flere gange på vej ud af hoveddøren, men min mor nåede altid at stoppe mig. Jeg har også præsteret at tisse i skraldespanden :laugh: og andre lignende skøre ting :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.