Sovepiller eller stor hammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Signe1704-vb

Overvejer hvilke af redskaberne der er det bedste til de to små. Idag stod de op kl 5.15 hvilket ikke er unormalt. Jeg ælskeeer at sove længe, men kan snart ikke huske hvordan man gør. Sov dog børn!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Soap-vb

Det kender jeg alt for godt, mine har altid stået op før en hvis herre fik sko på :laugh: :laugh: :laugh: Og så lige pludseligt vendte det, nu sover de til omkring kl 745-830, så ofte som nu er jeg oppe inden de vågner, dejligt :)

Anmeld

15. august 2010

Frede-vb

Overvejer at bruge hammeren til vores nyanskafne hundehvalp. Fame om ikke den står op kl. 06.15 både i går og i dag :woohoo: Og wupti, så står ungerne selvfølgelig også op...

Anmeld

15. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja gudskelov man hverken har småbørn eller hundehvalp mere :laugh: Så frem med hammeren, det har altid hjulpet hér!! :woohoo:

Anmeld

15. august 2010

Signe1704-vb

Det prøver vi i morgen - altså hammeren :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

15. august 2010

Spunk-vb

Bare glæd dig til om et par år - så kan du stille havregryn frem. Så skal de bare selv hælde mælk på og tænde for tegnefilmene. Det fungerer perfekt for en af mine veninder - så får hun lov til at sov til ved 8-tiden.

Anmeld

15. august 2010

Det er stadig mig-vb

Nemlig Spunk, og når de så bliver LIDT ældre, så kan man lægge penge på bordet, så kan de nemlig gå til bageren og vække én med frisk morgenbrød og kaffe på sengekanten - og så er det pludselig dejligt at have børn om morgenen!!! :laugh:

Anmeld

15. august 2010

Spunk-vb

LOL. Det vil jeg sgu glæde mig til.

Anmeld

15. august 2010

Signe1704-vb

Det har min søn aldrig kunnet - ikke før han blev 8-9 år. Kan selvfølgelig være at det hjælper at de er to denne gang. Glæder mig sådan til at sove længe igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.